Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror nok jeg ville prøvd å finne plass til dem oppe. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har flytta vitrineskapet til kjøkkenet. Vinduene i det er vasket, og prinsessa holder på å vaske resten.

Gleder meg til å bli kvitt 100 glass på kjøkkenbordet.

Skrevet
Gamlestua, dvs der vi hadde stue før vi bygde på huset, skal rives til grunnen. Det skal støpes gulv, legges ned vannbåren varme og vi skal dele den i 2. Da får vi (mannen og jeg) soverom på den ene halvparten, og bad på den andre.

Gleder meg til det er ferdig - om noen år...

Men... viss dere skal rive den nå.. Hvordan gjør dere det med trappa opp til 2.etasje da?? :klø:

Skrevet

Den skal vi jekke opp og henge/feste den på den gamle grunnmuren til huset. Vi skal fortsatt kunne bruke den som den er. Etterhvert skal den bli kjellertrapp, men ikke før vi har kommet lengre i gamlestua. Vil ikke sette ny fin trapp i et rom som pusses opp.

Har satt inn 78 stk glass i vitrineskapet, samt ymse slag av fludium..

Skrevet

Sengetøyet ligger nå i vaskemaskinen.

Skrevet

Det prosjektet høres ut som grusomt mye arbeid. :overrasket:

Skrevet

Det er det, og derfor kommer det til å ta tid også. Mannen skal jo gjøre alt selv, i tillegg til jobben. Heldigvis har han 3 uker fri når han har jobbet 3 uker. :)

Skrevet

Blir nok veldig bra når det blir ferdig! :jepp:

Skrevet

Det er målet som holder oss oppe ja :Nikke:

Skrevet

Ungene lager middag. Dvs poden lager!!!! :dåne: Han hadde ikke noe valg da, for jeg holdt på å rydde og ba han passe på maten på komfyren. Enkelt, vi skal ha tomatsuppe med elgpasta og egg.

Skrevet

Etter middag, skal forresten ungene og jeg på stranda :)

Skrevet

Så flinke dere er til å ordne og styre. Godt dere nyter litt sommer også

Stor sommerklem

Skrevet

Ja, vi virkelig nyter sommeren, Alive :) I dag er det nok en dag med :sol: , men jeg vet ikke om vi får reist på stranda. Mannen og poden snakket om å reise på "skrotmesse". Får se om jeg gidder å bli med. Tviler, jeg må få vasket en hel haug med tøy før Prinsessa skal til faren sin i morra.

Skrevet

Har fått satt på 1 vaskemaskin i dag. Flere blir det..

Skal få plantet noe blomster i dag også. Kosejobb :)

Husarbeidet står i kø, så det er egentlig bare å sette i gang, men jeg må våkne litt mer først... :kaffekopp: til de som kommer innom.

Skrevet

:vinke:

Håper du får en fin dag! *forsyner seg gjerne med en :kaffekopp: *

Skrevet

Jeg SKAL ha en fin dag. DERMED BASTA!!!! :fnise:

Skrevet

:vinke:

...og etter ca 40 - 50 sider oppdatering.. :dåne: ..kom jeg endelig frem til denne:

... :kaffekopp: til de som kommer innom.

..tusen takk, den smakte.. :klem:

Skrevet

UGLA!!!!! :juhu: :klem: Så godt å se deg igjen! Tenkte på deg i sta faktisk, men så måtte jeg ta en telefon, og jeg rakk ikke innom hos deg før du kom hit. Har savnet deg!!!!!!! :kose:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Tar meg en :kaffekopp: for å våkne, mens jeg elegant tar en Annie her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...