Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hakeslepp: <--- sånn så jeg ut når jeg skjønte hva han skulle gjøre. Men jeg sluttet å lese her inne i siste øyeblikk i går, for det var i innlegget etter det jeg sluttet å lese du hadde skrevet det *puster lettet ut*

Mannen hadde lest hvordan det gikk så han stod i døra for å se reaksjonen min :fnise:

Jeg gleder meg til å se neste mandag for å si det sånn...

Syns jeg ser mannen din :fnise:

Er forsåvidt enig! Ikke verst å ha guts til å ta et sånt valg!! (Samtidig så burde han kanskje vært skuespiller, for jeg var sikker på at han var forelsket i DeAnna..)

Merkelig at han bare dropper den begge to. De må jo ikke fri, de kan jo bare bli kjent.. TULLING! DeAnna blir forresten Ungkarskvinne ;)

:kaffekopp:

TAKK!!!!! :pls:

:klemmer: :klemmer:

Takk loffen :klem:

Skrevet

Tror det blir torden i dag også. Har nemlig en forferdelig hodepine! :sur:

Skrevet

Her har det vært lyn og torden i kveld også. Nå bare regner det , tror jeg... :)

Skrevet

Det var bittelitt torden før i kveld, men det var langt unna. Regn - tja.. Nye 50 dråper eller noe.. :fnise:

Skrevet
:jepp: Jeg tror faktisk det var så mange.. :ler:
Skrevet

I kveld har vi rydda i de gamle CD hyllene våre. Har funnet en bunke på omlag 20 barneCDer som søsteren min skal få. Ungene her hører ikke på bl.a Smurfehits lengre..

I tillegg har jeg tømt vitrineskapet for glass og flasker. Har vasket alle glassene og i morra skal vi flytte skapet. Nå skal vi begynne å rive gamlestua nemlig og da må alt ut! *stønn*

Skrevet

Nå skal jeg finne senga, og kose puta :sove:

Skrevet

God natt!

Har også hatt vondt i hodet i hele dag. :(

Skrevet

Rive gamlestua? Skal dere bygge nytt etteråp, eller har dere en annen som kan brukes?

Skrevet
Rive gamlestua? Skal dere bygge nytt etteråp, eller har dere en annen som kan brukes?

Gamlestua, dvs der vi hadde stue før vi bygde på huset, skal rives til grunnen. Det skal støpes gulv, legges ned vannbåren varme og vi skal dele den i 2. Da får vi (mannen og jeg) soverom på den ene halvparten, og bad på den andre.

Gleder meg til det er ferdig - om noen år...

Skrevet

Det er et fantastisk vær her i dag :sol: Og jeg har fått brukt morgenen til å gjøre litt husarbeid.

Har tatt av sengetøyet på vår seng og lagt det i vaskemaskinen.

Tøy er bretta og lagt bort.

Oppvaskmaskinen er tømt.

Men allikevel ser det bomba ut her! Kjøkkenbordet er fullt med glass som skal inn i vitrineskapet, og salongbordet fullt med CDer vi ikke har plass til i CD-skapene.. Hvor vi skal gjøre av dem aner jeg ikke.. :sukk:

Skrevet

Har ikke plass i stua til flere hyller med CDer. Har 3 allerede som er proppfulle. Vi kan evt sette noen opp i 2 etasje..

Skrevet

Hvis dere ikke MÅ ha cover, så er det jo mulig å få plass til flere.

Men jeg klarer ikke å kvitte med med cover jeg altså......

Skrevet

Cover er vanskelig ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...