Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er det forresten 24 grader ute også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter litt utenfor bygryta jeg, vet du ;)

Skrevet
Sitter litt utenfor bygryta jeg, vet du ;)

Ja. Men er jo ganske åpent her også. Men jeg regner med at veggen inneholder nok varme til å holde gradene oppe.

Skrevet
Neste gang jeg kjøper leilighet SKAL jeg ha veranda. Men da kommer vel istiden. :hoho:

:ler:

:klemmer:

:klem: Hei loffen :)

I morra får jeg besøk av Kamela. Hun har vært på hytta, og kommer på stranda til oss på vei hjem. :juhu:

Skrevet

Har fått en utrolig trist nyhet i dag. En klassevenninne til Prinsessa, som var veldig syk, er død.. :dagens-rose:

Skrevet
:klem:

Så trist... og så ung.. :klemmer:

Ja det er kjempetrist.. :klem:

Skrevet (endret)

Har hatt et kjempehyggelig besøk av Kamela. Vi tok først en kaffekopp her, før vi reiste opp på badeplassen vår. Satt der i nærmere 3 timer og drakk kaffe, spiste boller og kjeks. Prinsessa badet, og jeg tok en dukkert. Herlig, for vi var nesten alene der i dag. Folk er visst redde for litt skyer...

Takk for besøket Kamela :klem:

Endret av Annie
Skrevet

Har laget kjøttkaker, potetene står og koker, skal lage snittebønnestuing (pose). Sammen med makaroni og tyttebær blir det en bra middag. Gleder meg!

Skrevet

Så koselig med besøk. :klem: Ga sikkert Prinsessa noe annet å tenke på.

Den middagen hørtes god ut, men jeg har spist kald mat i dag. Spekemat og salat. Og is til dessert.

Skrevet

Hadde så lyst på "skikkelig" mat. Det har blitt mye rart i sommer, men nå gleder jeg meg til god gammeldags bondekost.. :fnise:

Skrevet

Har spist stekt ørret med pasta og kokte grønnsaker. Var godt det også. :jepp:

Skrevet

Hørtes veldig koselig ut med besøk idag ja :)

Skrevet
Har spist stekt ørret med pasta og kokte grønnsaker. Var godt det også. :jepp:

Er ikke noe glad i fisk jeg... men jeg så mye småørret når jeg badet :)

Hørtes veldig koselig ut med besøk idag ja :)

Det er alltid hyggelig med besøk :)

Skrevet
Men hallo!?!?!? han kan jo vel ikke berre droppe begge to?!?! :hakeslepp:

:hakeslepp: <--- sånn så jeg ut når jeg skjønte hva han skulle gjøre. Men jeg sluttet å lese her inne i siste øyeblikk i går, for det var i innlegget etter det jeg sluttet å lese du hadde skrevet det *puster lettet ut*

Mannen hadde lest hvordan det gikk så han stod i døra for å se reaksjonen min :fnise:

Jeg gleder meg til å se neste mandag for å si det sånn...

Skrevet (endret)

Uten å ha sett en eneste episode, synes jeg egentlig det er et valg det står respekt av. Det er jo ikke gitt at han finner jvinnen i sitt liv blandt 25 damer som har vært gale nok til å melde seg på noe sånt...

Endret av Daria
Skrevet
Uten å ha sett en eneste episode, synes jeg egentlig det er et valg det står respekt av. Det er jo ikke gitt at han finner jvinnen i sitt liv blandt 25 damer som har vært gale nok til å melde seg på noe sånt...

Er forsåvidt enig! Ikke verst å ha guts til å ta et sånt valg!! (Samtidig så burde han kanskje vært skuespiller, for jeg var sikker på at han var forelsket i DeAnna..)

Skrevet

Så vet jeg hva som skjer i ungkaren, uten at jeg har kastet bort tiden med å se en eneste episode. Passer meg utmerket. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...