Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har badet idag vi og! Skjønningen koste seg masse i vannet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva med et pledd på gresset?

Kunne vært en mulighet om jeg hadde giddet. :ler:

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å funne en som han ungkaren jeg... :sjenert: Synes han er så sjarmerende ;)

Skrevet
Jeg kunne godt tenkt meg å funne en som han ungkaren jeg... :sjenert: Synes han er så sjarmerende ;)

Slutten er jo overraskende da. :fnise:

Skrevet

åh?! Kanskje han velger kameramannen?! :idesmil:

Skrevet
åh?! Kanskje han velger kameramannen?! :idesmil:

:fnise:

Skrevet

Men hallo!?!?!? han kan jo vel ikke berre droppe begge to?!?! :hakeslepp:

Skrevet
Men hallo!?!?!? han kan jo vel ikke berre droppe begge to?!?! :hakeslepp:

Joda... og TV2 sine nettsider og programbladet var så vennlige at de opplyste om det. Så jeg har vist det et par dager jeg. :ler:

Skrevet

Og de tåpelige jentene som vil tvinge mannen til å gifte seg, selv om han ikke er forelsket i noen av dem. :klaske:

Skrevet
Joda... og TV2 sine nettsider og programbladet var så vennlige at de opplyste om det. Så jeg har vist det et par dager jeg. :ler:

Har verken vært inne på tv2 sine nettsider, og programbladet har jeg ikke rukket å titte i...

Og de tåpelige jentene som vil tvinge mannen til å gifte seg, selv om han ikke er forelsket i noen av dem. :klaske:

For noen nek.... :roll:

Skrevet
Vi har badet idag vi og! Skjønningen koste seg masse i vannet!

Så herlig :)

Kunne vært en mulighet om jeg hadde giddet. :ler:

Er "gidden" din på ferie også? Har viljen kommet tilbake forresten? Eller var det arbeidslysten? :klø:

Han er lekker ja :jepp:

:jepp: Har visst om det noen dager jeg også, men jeg hadde et håp innerst inne at det var feil.. :fnise:

Skrevet

Både gidden, viljen, arbeidslysten, orket og alle de andre er på ferie i varmen. :ler:

Skrevet

Skulle gjerne hatt dem tilbake jeg også, men gidder ikke lete etter dem.. :ler:

Skrevet

Jeg er VAAAAAAARM!!!!

Skrevet
Jeg er VAAAAAAARM!!!!

Ta deg en kald dusj.

Skrevet

Typisk, den ene sesongen jeg ikke ser, er det faktisk uventet action hos ungkaren...

Sitter fortsatt ute på terrassen med et fleeceteppe rundt skuldrene -herlig :)

Skrevet

Fleece? :dåne:

Sitter med vindu oppe og singlet jeg. Vurderer å sette meg ut, men bør heller finne sengen.

Neste gang jeg kjøper leilighet SKAL jeg ha veranda. Men da kommer vel istiden. :hoho:

Skrevet

Det er vel i underkant av 20 grader fortsatt, men det har jo sunket med 15 grader de siste timene, så alt er relativt :fnise:

Skrevet
Det er vel i underkant av 20 grader fortsatt, men det har jo sunket med 15 grader de siste timene, så alt er relativt :fnise:

Ute ja... men jeg må ha samme effekt inne også. *kravstor*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...