Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så morsom er den ikke. Tror ikke jeg hadde giddi å se den på DVD nei..

Er egentlig trøtt, men legge meg? Næsj.. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var morsomt å se den igjen! :jepp:

Noeva Estacolmo: Nye Stockholm... :hoho:

Skrevet

:ler:

Nå skal jeg ta en siste :smoke: så må jeg henge opp badeutstyr som jeg har glemt, samt sette på tørketrommelen. 'Etter det er det natta.

Skrevet

Natta, sov godt! Og ha en deilig sommerdag i morra!

:klemmer:

Skrevet

Takk i like måte loffen :klem:

Har rydda kjøkken og stua.

Satt på oppvaskmaskinen

Bretta det som lå i tørketrommelen

Hengt opp badetøy

Hengt opp noe av det som lå i vaskemaskinen

Satt på tørketrommelen.

En siste :smoke: nå, så skal jeg finne puta mi :sove:

Skrevet

Huset er rydda enda litt til

Har støvsugd stue, kjøkken, gamlestua og gang

Vannet planter

Tømt oppvaskmaskinen

Satt på en vaskemaskin

Prinsessa lager eggerøre som vi skal ha med på stranda, så skal jeg pakke kjølebag og badeutstyr.

Det ser ut til å bli en herlig dag på stranda i dag også, men vi må smøre oss godt, for jeg begynner å bli solbrent, tross faktor 20..

Lurer på å sole meg i BH i dag. Bikinitoppen jeg har går høyere opp og det er ikke fint når jeg har utringa topper.. Finner en sort BH og bruker den i dag tror jeg.

Skrevet (endret)
Jeg har fått stort barn! Prinsessa sitter og ser på Voice TV og synger "shake that ass for me"!! :sjokk: :dåne:

Ei jeg kjenner (du vet nok hvem jeg sikter til ;) ) er jo snart 14 år og lagt sin elsk på en fyr på 16 år, som i tillegg er utenlandsk...Du kan tro det er populært i familien :roll:

Men hjelper ikke snakke til den jenta heller, hun er maks tenåring... :sjenert:

Lurer på å sole meg i BH i dag. Bikinitoppen jeg har går høyere opp og det er ikke fint når jeg har utringa topper.. Finner en sort BH og bruker den i dag tror jeg.

Kunne godt tenkt meg å sole meg i bikini jeg.. Men det måtte ha blitt på en øde øy eller noe slikt... :sjenert:

Håper dere får en fin dag på stranda! Og smør deg godt, og pass på huden din! :)

Endret av Loevinna
Skrevet
Flyr rundt i bhen jeg også :fnise:

Så lenge BHen er pen, så ser jeg ikke noe galt eller rart i det..

Ei jeg kjenner (du vet nok hvem jeg sikter til ;) ) er jo snart 14 år og lagt sin elsk på en fyr på 16 år, som i tillegg er utenlandsk...Du kan tro det er populært i familien :roll:

Men hjelper ikke snakke til den jenta heller, hun er maks tenåring... :sjenert:

Skjønner hvem du mener ja :Nikke: Gruer meg til Prinsessa blir 14... :sukk:

Kunne godt tenkt meg å sole meg i bikini jeg.. Men det måtte ha blitt på en øde øy eller noe slikt... :sjenert:

Håper dere får en fin dag på stranda! Og smør deg godt, og pass på huden din! :)

Kast hemningene og si til deg selv at DU FORTJENER SOL OG VARME, SAMT BAD DU OGSÅ!! Syns i grunn det er godt å se at kropper i alle størrelser og aldre tar av seg og koser seg på stranda. Tykke, tynne, høye, lave, cellulitter, bleke, brune, unge og gamle i en skjønn forening. Det ser nesten ut som en bukett markblomster :)

Jeg har smurt og smurt meg i dag, men den siste halvtimen måtte jeg ha et håndkle over beina. Da hadde de fått nok for i dag :fnise:

Det var nydelig vann og vi var på stranda i 6 1/2 time :)

Skrevet

Mens vi har svettet bort i ett barneselskap der hovedpersonen måtte til legevakt for å gipse en brukket arm etter 20 minutter :ler:

Deilig med stranddager! lurer på om Skjønningen og jeg skal ta en stranddag i mårra, men er litt kjedelig alene. Vi får se hva jeg gjør. Er altfor varmt her i allefall :dåne:

Skrevet

Hørtes ut som en i overkant dramatisk feiring...

Skrevet
Mens vi har svettet bort i ett barneselskap der hovedpersonen måtte til legevakt for å gipse en brukket arm etter 20 minutter :ler:

Deilig med stranddager! lurer på om Skjønningen og jeg skal ta en stranddag i mårra, men er litt kjedelig alene. Vi får se hva jeg gjør. Er altfor varmt her i allefall :dåne:

Stakkars hovedpersonen :troest: Misunner ikke han/henne som må gå med gips nå når det er så varmt..

Kom hit, så kan dere være med oss :) Kan være noen dager og få litt ferie hjemmefra :idesmil:

*oppdatert* :sol:

Velkommen tilbake Skravla :klem:

Skrevet

Har tatt en lang kald dusj, og fått bruk min nye hårfjerningskrem. Den som vant testen her i magasinet på KG. Er ikke sikker på om jeg liker sånne produkter, men nå er den i allefall testet på leggene, og den virket.

Har smurt meg inn med bodylotion og hatt en selvpleiehalvtime. DEILIG!!

Er endelig nedkjølt! :) Det begynner å bli levelig ute også nå. Bare 18 grader...

Skrevet
Har tatt en lang kald dusj, og fått bruk min nye hårfjerningskrem. Den som vant testen her i magasinet på KG. Er ikke sikker på om jeg liker sånne produkter, men nå er den i allefall testet på leggene, og den virket.

Har smurt meg inn med bodylotion og hatt en selvpleiehalvtime. DEILIG!!

Er endelig nedkjølt! :) Det begynner å bli levelig ute også nå. Bare 18 grader...

Den hårfjerningskremen har jeg også brukt de siste gangene, kjøpte den faktisk før testen her på kg ;) Den funker godt der og da, men jeg syns hårene kommer utrolig fort ut igjen jeg... :sjenert: det småirriterer meg litt.

Lurte på lage meg fotbad i kveld og stelle bena mine. Men tror jeg tar det i morgen kveld istedet for :)

Men det er godt med slike selvpleiehalvtimer ja :jepp:

Skrevet

Blir ikke brent lenger. Her er det vepsen som legger en liten demper på strandlivet. For ikke å snake om klegg! :ler:

Skrevet

Det eneste som irriterer på stranda er fluer rett etter jeg har badet, men de skremmer jeg bort med røyken :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...