Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kos deg! Og bli brun for meg også, for det har ikke jeg tålmodighet til selv :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kos deg på stranda. :klemmer:

Det gjorde vi :)

Kos deg! Og bli brun for meg også, for det har ikke jeg tålmodighet til selv :fnise:

Den er grei :ler:

Håper dere koser dere i dag også!

Det var herlig i dag :)

Det var så godt på stranda i dag. Noen (ikke loffen sin :fnise: ) sa at det var 22 grader i vannet, og det tror jeg jammen. Det var ikke kaldt å gå uti noengang. Er litt solbrent på ryggen fra i går, så jeg får smøre meg ekstra godt i morra. Har bare solet fronten i dag, og det skal jeg fortsette med i morra. Smører meg inn med solfaktor 20 på ryggen, 8 og 16 ellers.

DET ER SOMMER!! :juhu:

Skrevet

Nå er det 25 grader ute og 28 grader ute og vi har spist suppe :ler: Deilig med sommer! Men vet ikke helt hva jeg skal finne på i mårra, stranda er ikke like lett med en ustø ettåring :fnise:

Skrevet
Nå er det 25 grader ute og 28 grader ute og vi har spist suppe :ler: Deilig med sommer! Men vet ikke helt hva jeg skal finne på i mårra, stranda er ikke like lett med en ustø ettåring :fnise:

Eh... :klø:

Skrevet

Krabber ikke Skjønningen i sanda da? Stranda vi er på er det mange ustø småttinger som sitter i vannkanten og koser seg :)

Skrevet

Sommer, sol og strand! Og ferske reker på brygga etterpå! :juhu:

Skrevet

Her finnes det ikke ferske reker :grine:

Skrevet
Krabber ikke Skjønningen i sanda da? Stranda vi er på er det mange ustø småttinger som sitter i vannkanten og koser seg :)

Joda, men krabbe er ikke sååå kult når man kan gå vettu ;) Bytter litt på...

Skrevet

Sta liten sak det der... :ler:

Skrevet
Sta liten sak det der... :ler:

Like sta som mora si.

:fnise:

Skrevet
Like sta som mora si.

:fnise:

Ja for faren er jo en engel eller noe lignende?

:hoho:

Skrevet

Her i byen var det målt 31,5 grader offisielt i dag.

:sukk:

Skrevet

Det er jo bare deilig! :juhu:

Skrevet

Nå er det tid for senga. Skal sette på oppvaskmaskinen før jeg går opp trappa og finner senga.

I morra blir det tidlig opp og på stranda. Mannen jobber natta denne helgen og skal ha bilen fra kl 17.15. Om vi er på stranda kl 10, har vi noen gode timer med soling og bading foran oss :sol:

Skrevet

Håper dere har det fint på stranda idag :):klem:

Skrevet

For en fantastisk dag! Det har vært helt nydelig på stranda i dag. Var der 10.15, og da var vi de første faktisk. Vannet var herlig og sola har gitt meg en kledlig? rødfarge :fnise:

Handlet på vei hjem fra stranda, og om ikke så lenge skal jeg lage pizza. Etter det er det bare å kose seg resten av kvelden også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...