Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trenger forresten gode råd Annie. Lurer på om jeg skal kjøpe farge, og farge håret i morgen. Hvilket merke vil du anbefale å kjøpe?

Det er vanskelig.. Sjekker om du er på msn

Videoannonse
Annonse
Skrevet
DET ER MELDT KNALLVÆR FRA I MORRA!!! Da blir det stranda!! :juhu:

Hva er det du sier? Er det sant? Gjelder det andre steder tro?

*sjekker yr*

Skrevet
Prioriteringene er i orden ja :fnise:

Nå er Prinsessa i seng, og mannen driver med sine hjertebarn. Høyttalerne sine.. :ler:

Godt med litt tid til deg selv!

DET ER MELDT KNALLVÆR FRA I MORRA!!! Da blir det stranda!! :juhu:

Her er det :sol:, om ikke skyfri himmel!

God morgen :kaffekopp:

Skrevet

*oppdatert*

Er ganske sikker på at det var noe jeg hadde tenkt å kommentere/skrive, men jeg kan ikke huske hva det var, så da så :sukk:

Skrevet

Dropper hele farginga av håret jeg Annie. Jeg tør ikke... :sjenert:

Skrevet

*farget håret på torsdag* - helt ufarlig..

Skrevet

Problemet er at jeg blir jo mer og mer allergisk. Jeg reagerer stadig på nye ting. Så jeg er så redd jeg skal få en reaksjon i hodebunnen. :sukk:

Skrevet
Problemet er at jeg blir jo mer og mer allergisk. Jeg reagerer stadig på nye ting. Så jeg er så redd jeg skal få en reaksjon i hodebunnen. :sukk:

Huffda, kan du ikke ta en sånn allergiprøve på armen og la sitte i 24 timer først, så ser du hvordan det går!

Skrevet
Huffda, kan du ikke ta en sånn allergiprøve på armen og la sitte i 24 timer først, så ser du hvordan det går!

Jo, jeg kan da det. Men egentlig så trives jeg ganske godt med den hårfargen jeg er født med også jeg. Er ikke særlig plaget med grå hår enda. Så jeg tror det skal få være som det er foreløpig.

Skal klippe meg i morgen. Og det vil hjelpe mye det... :jepp:

Skrevet

Aahh, nei da er det nok best å la være :Nikke:

Skrevet

Søskenbarnet til Noen er allergisk, og kjøper hårfarge på Life helsekost. Den er veldig bra i følge henne. :vetikke:

:hallo: Annie!

Skrevet
Søskenbarnet til Noen er allergisk, og kjøper hårfarge på Life helsekost. Den er veldig bra i følge henne. :vetikke:

:hallo: Annie!

Det kunne kanskje vært en idè. Men jeg tror ikke jeg tar sjansen før bryllupet uansett...

Skrevet (endret)

Nei. Sikkert lurt å vente.:)

Endret av loffen
Skrevet

Er litt kjedelig å sitte ved middagsbordet og klø seg hodet liksom... :rodme:

Skrevet
Det kunne kanskje vært en idè. Men jeg tror ikke jeg tar sjansen før bryllupet uansett...

Det skjønner jeg godt!

Skrevet

Men hvor er Annie? :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...