Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje han bare tok en dusj? :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en sløv og god kveld, med TV-titting. I grunn ganske godt å ikke ha på pcen :)

Skrevet
Har hatt en sløv og god kveld, med TV-titting. I grunn ganske godt å ikke ha på pcen :)

Er du begynt å få deg et liv utenom nettet?!?! :hakeslepp:

Men skjønner deg igrunnen veldig godt. Er igrunnen lei av å sitte fremfor pcen hele dagen.. Men er man avhengig så er man avhengig.. :roll:

Skrevet

:kaffekopp:

Det er ikke morgen lenger, det er formiddag faktisk...

Skrevet
Natta er over - det er morgen :kaffekopp:

Var på do på den tiden, men gikk og la meg igjen.. :gjespe:

Er du begynt å få deg et liv utenom nettet?!?! :hakeslepp:

Men skjønner deg igrunnen veldig godt. Er igrunnen lei av å sitte fremfor pcen hele dagen.. Men er man avhengig så er man avhengig.. :roll:

Ingen fare, jeg har ikke noe liv, men jeg koste meg med TV.. :ler:

Skrevet

Jeg sover altfor lenge om dagen :sukk: I dag ble jeg vekket kl 11. 15 av Prinsessa.. I morra skal vi dog tidlig opp. Hun skal ri kl 10. Blir godt å komme i gang og få gjort noe fra morran av :)

Planer for dagen er:

Sette på oppvaskmaskinen

Vaske tøy (minst 4 maskiner)

Tørke, brette og legge bort like mye tøy

Støvsuge

Tørke støv

Tømme oppvaskmaskinen

Rydde

Vanne planter inne

Luke litt ute om været tillater det

KG-pause

Vaske gulv

Skrevet
Jeg sover altfor lenge om dagen :sukk: I dag ble jeg vekket kl 11. 15 av Prinsessa.. I morra skal vi dog tidlig opp. Hun skal ri kl 10. Blir godt å komme i gang og få gjort noe fra morran av :)

Planer for dagen er:

Sette på oppvaskmaskinen

Vaske tøy (minst 4 maskiner)

Tørke, brette og legge bort like mye tøy

Støvsuge

Tørke støv

Tømme oppvaskmaskinen

Rydde

Vanne planter inne

Luke litt ute om været tillater det

KG-pause

Vaske gulv

Synes det er godt å komme i gang fra morgenen av selv om jeg har ferie, jeg :sjenert:

Regner med at det står KG-pause innimellom alle oppgavene, ikke bare på slutten :fnise:

Skrevet

Trodde jeg satt på vaskemaskinen for flere timer siden og gikk for å legge det i tørketrommelen nå. Da oppdaget jeg at jeg ikke hadde lukket døra skikkelig, og at den ikke hadde startet :sur:

Men jeg har tømt oppvaskmaskinen og tørket over kjøkkenbenkene i hvertfall :) Vannet planter har jeg også gjort :)

Skrevet

Prinsessa er borte og handler. Hun ville ha tomatsuppe og pannekaker til middag. Greit for meg :)

Kommer forresten ikke inn på msn i dag. Gjorde ikke det i går heller. Er det andre som har det problemet?

Skrevet
Kommer forresten ikke inn på msn i dag. Gjorde ikke det i går heller. Er det andre som har det problemet?

Har ikke prøvd i dag, men hadde ingen problemer i går kveld i hvertfall.

Skrevet

Jeg har vært logget på siden 12 uten problemer.

Skrevet

Det er så irriterende og ikke komme inn på msn!! :sur:

Nå har vi forresten spist middag. Tomatsuppe med elgpasta og egg, og pannekaker :kokk: med jordbærsyltetøy. :sikle:

Skrevet (endret)

Kjøpte meg rekesalat jeg. :sikle:

Og da trenger jeg ikke noe middag i dag...

Endret av Inlove
Skrevet

*har også spist pannekaker* :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...