Annie Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5021 Skrevet 10. juli 2008 Ja da... skyld på meg. Jeg drakk ikke så mye pepsi i ferien nemlig. Sikkert fordi du tvangsfòret stakkars lille forsvarsløse Inlove..
Sauen Shaun Skrevet 10. juli 2008 #5022 Skrevet 10. juli 2008 Sikkert fordi du tvangsfòret stakkars lille forsvarsløse Inlove.. Og når ble jeg forsvarsløs om jeg tør spørre???
Sauen Shaun Skrevet 10. juli 2008 #5024 Skrevet 10. juli 2008 Trodde jeg var istand til å ta vare på meg selv jeg. Men selvsagt er jo pepsi max en av mine store svakheter her i livet. Så jeg var nok lett påvirkelig når Skravla viste meg flaskene som lå i kjøleskapet...
Skravla Skrevet 10. juli 2008 #5027 Skrevet 10. juli 2008 Tror jeg dropper mandagen jeg. Har fått så mye kjeft av Annie i det siste, så jeg er helt knust. Tør ikke komme.
Annie Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #5028 Skrevet 10. juli 2008 Skravla, kjære Skravla, hør nå her; når du skal lyve, så gjør det sånn at vi tror på deg i det minste Bedre nå?
kamela Skrevet 11. juli 2008 #5029 Skrevet 11. juli 2008 Nå kommer straks mannen hjem, så nå forsvinner jeg herfra en stund Fornuftig! Er vel egentlig bare jeg som driver og sorterer og redigerer gamle bilder jeg har scannet. Også måtte jeg som vanlig ha litt hjelp fra noen som er flinkere med data enn meg... Men altså hvis du synes gamle barnebilder av mine søsken, samt bilder fra bryllupet til mine foreldre er spennende, så kan jeg jo vurdere å sende noen over til deg... Hvordan har du fått dem inn der :klø: Hjemmebakte rundstykker? Mine favorittrundstykker, bortsett fra mine hjemmebakte, er Håndtværkere. Mmm... jeg elsker valmuefrø. Håndverkere er godt men dessverre alt for dyrt! Den ER luka Vel altså.. Luking er ikke kos, men det var faktisk ganske hyggelig å jobbe ute og kjenne at kroppen fungerte, sola skinte og at det ble penere rundt meg Hagearbeid er deilig! Du verden som det har tatt av her inne igjen Gratulerer med 38 000 :juhu:
Ugla Skrevet 11. juli 2008 #5030 Skrevet 11. juli 2008 Stilig! til deg og dine 10 sider Tusen takk.... :bukke: God morgen, forresten.... Kan melde om strålende Her er fersk :kaffekopp:
Skravla Skrevet 11. juli 2008 #5031 Skrevet 11. juli 2008 Hvordan har du fått dem inn der :klø: Skannet inn.
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2008 #5032 Skrevet 11. juli 2008 Hvordan har du fått dem inn der :klø: Skannet inn. Helt riktig Skravla.
Brukernavn Skrevet 11. juli 2008 #5033 Skrevet 11. juli 2008 *oppdatert* Endelig :dåne: Det burde la seg gjøre å ta en tur innover selvom jeg ikke skal levere henne. Evt vi kan ta en fellestur på Hunderfossen? Har tenkt meg en tur dit med Prinsessa i sommer. Når skal vi dra???? Eller....var ikke fellestur med meg du tenkte kanskje...
Annie Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5035 Skrevet 11. juli 2008 Du verden som det har tatt av her inne igjen Gratulerer med 38 000 :juhu: Tusen takk vennen Tusen takk.... :bukke: God morgen, forresten.... Kan melde om strålende Her er fersk passer perfekt nå Er det hos deg?? Her pøsregner det.. *oppdatert* Endelig :dåne: Når skal vi dra???? Eller....var ikke fellestur med meg du tenkte kanskje... Jo gjerne!! Når passer det? Har du ferie? Ta med Snuppa di, så tar vi en tur på Hunderfossen
Annie Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5036 Skrevet 11. juli 2008 Har lagt på pass et BERG med tøy! Nå skal jeg kose meg med en kaffekopp, før jeg tørker litt støv her. Gulvene ble tatt i går, så det slipper jeg i dag.
Loevinna Skrevet 11. juli 2008 #5039 Skrevet 11. juli 2008 (endret) Jeg har mye husarbeid som må gjøres her idag.. Savner vaskehjelpen min... Endret 11. juli 2008 av Loevinna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå