Gjest Joker'n Skrevet 9. juli 2008 #4881 Skrevet 9. juli 2008 Men det var jo bare svada, så det var jo fort gjort
Daria Skrevet 9. juli 2008 #4883 Skrevet 9. juli 2008 Det er jo bare første uken. Og Daria pleide jo å skravle i vei med deg hele sommeren, men hun har liksom tatt ferie i år hun. Er jo ikke sitt ansvar bevisst. Det var da virkelig ikke jeg som glimret med mitt fravær her i går... Nei, jeg husker den tiden da jeg og Daria var dronninger av KG jeg. Det var tider det. Jeg husker også hvorfor jeg var det, og er derfor ikke fullt så nostalgisk... Men det var jo bare svada, så det var jo fort gjort Svada? Hva er det du antyder?? *fornærmet*
Gjest Krynkel Skrevet 9. juli 2008 #4884 Skrevet 9. juli 2008 Nei, jeg husker den tiden da jeg og Daria var dronninger av KG jeg. Det var tider det. Og nå tar snart jeg over tronen! Mooohahahaha!
Gjest Joker'n Skrevet 9. juli 2008 #4885 Skrevet 9. juli 2008 Jeg husker også hvorfor jeg var det, og er derfor ikke fullt så nostalgisk... Det kan jeg egentlig godt forstå! Men vil tro at min fantastiske tilstedeværelse gjorde ting mye bedre Svada? Hva er det du antyder?? *fornærmet* At et par prosent av innleggene her ikke har mål og mening.. Og nå tar snart jeg over tronen! Mooohahahaha! NEVER!! :slåss:
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2008 #4888 Skrevet 9. juli 2008 Men det var jo bare svada, så det var jo fort gjort *fornærmet*
Daria Skrevet 9. juli 2008 #4889 Skrevet 9. juli 2008 Og nå tar snart jeg over tronen! Mooohahahaha! Med en ukes fartstid og tosifret antall innlegg har du et stykke igjen... *slår kaldt vann i blodet på Krynkel* Det kan jeg egentlig godt forstå! Men vil tro at min fantastiske tilstedeværelse gjorde ting mye bedre Selvfølgelig At et par prosent av innleggene her ikke har mål og mening.. Meningen er bare godt skjult innimellom, men let og du skal finne...
Annie Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4890 Skrevet 9. juli 2008 Jeg kommer meg liksom aldri i gang lenger jeg Å jo da.. Gudd mårning Så deilig!! Håper du får en fin dag. Det er nydelig ute i dag, så det burde være muligheter Og nå tar snart jeg over tronen! Mooohahahaha! Skal du ta meg igjen i antall innlegg da eller?
Gjest Krynkel Skrevet 9. juli 2008 #4891 Skrevet 9. juli 2008 Jeg må nå poengterer at jeg begynte min karriere her i går. Hadde ingen innlegg før det. Regget meg derimot for en uke siden for å se en viss "hunk"...
Annie Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4892 Skrevet 9. juli 2008 Sov lenge i dag også. Deilig Nå har jeg satt på tørketrommelen, og tint rundstykker, så nå skal vi spise frokost
Gjest Krynkel Skrevet 9. juli 2008 #4893 Skrevet 9. juli 2008 Sov lenge i dag også. Deilig Nå har jeg satt på tørketrommelen, og tint rundstykker, så nå skal vi spise frokost Hjemmebakte rundstykker? Mine favorittrundstykker, bortsett fra mine hjemmebakte, er Håndtværkere. Mmm... jeg elsker valmuefrø.
Sauen Shaun Skrevet 9. juli 2008 #4894 Skrevet 9. juli 2008 Spiste varmt rundstykke til frokost i dag jeg også.
Gjest Krynkel Skrevet 9. juli 2008 #4895 Skrevet 9. juli 2008 Spiste varmt rundstykke til frokost i dag jeg også. Jeg spiste bare varmt havrebrød. Brødristervarmt.
Annie Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4896 Skrevet 9. juli 2008 Hjemmebakte MED valmuefrø. Verdens beste Du kan få oppskriften om du vil
Gjest Krynkel Skrevet 9. juli 2008 #4897 Skrevet 9. juli 2008 Hjemmebakte MED valmuefrø. Verdens beste Du kan få oppskriften om du vil Ja takk, gjerne, ikke sikkert de er bedre enn mine hjemmebakte, men jeg prøver gjerne!
Annie Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4898 Skrevet 9. juli 2008 (endret) RUNDSTYKKER 50 gram gjær 5 dl lunka vann 1 egg 1 ss sukker 1 ts salt 1 ts olje Mel til passende deig Heves ca 1 time og trilles ut til rundstykker. Pensle med egg og ha evt på valmuefrø eller annet. Jeg etterhever ikke. Stekes ved 225 grader i 8-10 minutter ***************** Oppdaget nå at jeg har lest 1 dl med olje og har brukt det, men de ble kjempegode Brukte olivenolje. Bakte dobbel porsjon og det ble 37 store rundstykker. Når de ble såpass store stekte jeg dem i 11 minutter. Endret 9. juli 2008 av Annie
Annie Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4899 Skrevet 9. juli 2008 Ja takk, gjerne, ikke sikkert de er bedre enn mine hjemmebakte, men jeg prøver gjerne! Vil prøve din oppskrift..
Gjest Krynkel Skrevet 9. juli 2008 #4900 Skrevet 9. juli 2008 Mmm... høres veldig gode ut! Skal hoste opp oppskriften min. Husker den ikke utenat. Eller, jeg kan jo forsøke... men da vil du vel ikke prøve den?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå