Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Krynkel
Skrevet
Gjør om lista ;)

Nei, det er litt av problemet. Vi gjorde om lista litt for mange ganger forrige uke og ukene før der, så nå MÅ vi nesten spise opp det vi skulle spist før. :hihi:

Skrevet
Først så bruner jeg dem i stekepanna, deretter koker jeg ut stekefettet og heller det over kotelettene i en kjele. Lar de koke en times tid. Da blir de supermøre og gode :)

Sånn pleier jeg å gjøre også. Nam... når fikk jeg lyst på sommerkoteletter, sommerkål og ferske poteter. :sikle:

Skrevet
Nei, det er litt av problemet. Vi gjorde om lista litt for mange ganger forrige uke og ukene før der, så nå MÅ vi nesten spise opp det vi skulle spist før. :hihi:

Dere klarer ikke å løpe fra restene lenger. :fnise:

Skrevet

Jeg skal ha kyllingfilet og ris i dag. Og i morgen har jeg tenkt å ha stekt ørret. :sikle:

Skrevet
Jeg skal ha kyllingfilet og ris i dag. Og i morgen har jeg tenkt å ha stekt ørret. :sikle:

Har hatt litt pasta og biffstrimler i dag jeg.

Skrevet

Gleder meg til mannen skal jobbe kveldsskift neste uke. Da skal jeg ha foliebakt makrell, men agurksalat, nypoteter og rømme :sikle: Tror nesten jeg må ha rabarbragrøt til dessert også den dagen. DET er sommermat det! :)

Skrevet
Gleder meg til mannen skal jobbe kveldsskift neste uke. Da skal jeg ha foliebakt makrell, men agurksalat, nypoteter og rømme :sikle: Tror nesten jeg må ha rabarbragrøt til dessert også den dagen. DET er sommermat det! :)

Men mannen liker det ikke. :ler:

Skrevet

Aner meg at han er like glad i det som i fiskegrateng :ler:

Skrevet

Stemmer :jepp:

Bakte på grillen første sommeren vi hadde sammen. Gledet meg som en unge til å spise, og hadde laget noe annet til han, siden jeg visste han ikke likte fisk.

Da vi skulle spise, og jeg pakket ut fisken, tok han med seg maten sin og satte seg inn. Klarte ikke lukta ute engang.. :ler:

Skrevet

OMG. Det er ikke mulig. Så ille lukt er det ikke. Pingle-gubbe.

Skrevet

Stekt makrell lukter jo godt... :sikle:

Skrevet

Vel... la oss ikke overdrive. :ler:

Skrevet

:jepp:

Skrevet

Det lukter godt når den er nystekt. Men det lukter ikke godt på kjøkkenet noen timer etterpå... :ler:

Skrevet

Nettopp derfor pakker jeg den inn i folie og griller den ute :)

Skrevet

Jamen, det finnes enkelte som ikke har grill da... :sukk:

Skrevet

Men du har jo ikke samboer heller, så da er det jo ikke noe problem.. Du spiser og så reiser du på besøk :)

Skrevet

Nok en maskin med tøy er tørket og brettet. Oppvaskmaskinen tømt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...