Annie Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4701 Skrevet 3. juli 2008 Får du noe mer barnefri i løpet av sommeren? Høres godt ut - må finne på noe mat snart her også! De 2 første ukene i august. GLEDER MEG!! :juhu: Den første uken kommer antakelig venninnen min og skal være her. Det gleder jeg meg veldig til Så dumt med dårlig start da... Hjelper det om jeg litt for deg? Og så har jeg helt fersk Hjelper det?? Så klart hjelper det! tror jeg alltid hjelper hos Annie Bl.a det ja
kamela Skrevet 3. juli 2008 #4702 Skrevet 3. juli 2008 De 2 første ukene i august. GLEDER MEG!! :juhu: Den første uken kommer antakelig venninnen min og skal være her. Det gleder jeg meg veldig til Så klart hjelper det! Bl.a det ja Så fint at du har noe å se frem til! Kanskje vi klarer å få til et treff siste uka før skolen starter?
Annie Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4705 Skrevet 3. juli 2008 Det burde la seg gjøre å ta en tur innover selvom jeg ikke skal levere henne. Evt vi kan ta en fellestur på Hunderfossen? Har tenkt meg en tur dit med Prinsessa i sommer.
Annie Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4706 Skrevet 3. juli 2008 Rydde kjøkken Rydde stua Vaske gulver Vaske tøy Tørke tøy Brette tøy Legge bort tøy Har mer vask igjen.. Sette på oppvaskmaskin Tømme den Sette på igjen Holder på å bake Daim-iskake Droppa støvsuginga. Vaska gulvene bare. Da er det ikke lenge til vi farer på stranda. Det er så varmt at jeg svetter når jeg sitter rolig, og nå tror jeg det blir godt med et bad, selvom det bare holder 16 grader!
Ugla Skrevet 3. juli 2008 #4709 Skrevet 3. juli 2008 Rydde kjøkken Rydde stua Vaske gulver Vaske tøy Tørke tøy Brette tøy Legge bort tøy Har mer vask igjen.. Sette på oppvaskmaskin Tømme den Sette på igjen Holder på å bake Daim-iskake Droppa støvsuginga. Vaska gulvene bare. Da er det ikke lenge til vi farer på stranda. Den lista di er bare til å :dåne: av... Min liste er jo ingen ting mot dette... Kos deg på stranda!
Loevinna Skrevet 3. juli 2008 #4710 Skrevet 3. juli 2008 Så fint at du har noe å se frem til! Kanskje vi klarer å få til et treff siste uka før skolen starter? Jeg vil også bli med på treff om jeg får lov...
kamela Skrevet 3. juli 2008 #4711 Skrevet 3. juli 2008 Når passer det med SATC-helg da? Hva er det :klø: Jeg vil også bli med på treff om jeg får lov... Klart du får Er det mange som er i byen (les: Oslo) i helga?
Skravla Skrevet 3. juli 2008 #4712 Skrevet 3. juli 2008 Hva er det :klø: Klart du får Er det mange som er i byen (les: Oslo) i helga? Jeg er i byen i helga. SATC er Sex and the City = skoesken.
Skravla Skrevet 3. juli 2008 #4713 Skrevet 3. juli 2008 Ser på Allsang på grensen på TV2 og får sjokk av Jahn Teigen. Lagt hår og grått helskjegg.... han ser bare for jævlig ut. :dåne:
kamela Skrevet 3. juli 2008 #4714 Skrevet 3. juli 2008 Jeg er i byen i helga. SATC er Sex and the City = skoesken. Aha! Ser på Allsang på grensen på TV2 og får sjokk av Jahn Teigen. Lagt hår og grått helskjegg.... han ser bare for jævlig ut. :dåne: Rekker vel akkurat rulleteksten om jeg slår på nå *sukk*
kamela Skrevet 3. juli 2008 #4716 Skrevet 3. juli 2008 Aha! Rekker vel akkurat rulleteksten om jeg slår på nå *sukk* Var akkurat det jeg rakk, og så ikke noe til Teigen!
Loevinna Skrevet 3. juli 2008 #4718 Skrevet 3. juli 2008 Jeg kommer til Oslo lørdagsmorgon, men har med meg mammaen min. Hun kommer til å være hos meg en god uke. Og søndags kveld kommer bror min for noen dager. Men fra den 14. juli og utover er jeg klar til å ta en kopp kaffe eller noe slikt...
Loevinna Skrevet 3. juli 2008 #4720 Skrevet 3. juli 2008 Noe må vi få til, ihvertfall Er helt med på det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå