Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, jeg gleder meg til det. :jepp:

Fullt forståelig :)

:vinke: Titter innom her jeg.

Hei og :velkommen: hit :)

:vinke:

Hallaisen :vinke:

Skrevet

Fikk nettopp inn 2 10 åringer som var "varme som lava" :ler:

Har lovet dem en tur på stranda, så de får pakke sammen så kjører jeg ;)

Skrevet

Kos dere på stranda. :sol:

Skrevet

Da er årets første strandtur unnagjort. Jentene badet, tross kaldt vann. På vei hjem kjøpte vi tress-is og jordbær og nå har vi kost oss med det :sikle:

Venninnen til Prinsessa skal være her i natt. Hyggelig for henne det :)

Skrevet

Venninnen til Prinsessa (E) skal sove over og moren hennes var her med nattøy og tannbørste. Hun kom inn på kaffe og vi satt 2 timer ute på terrassen og koste oss i solnedgangen. Kjempehyggelig dame, som savnet noen å reise på kaffe eller et glass vin til.

Og her er døren alltid åpen :)

Skrevet

:jepp:

Skal snart legge meg. Prinsessa skal til tannlegen 09,45 i morra. Tidlig for meg som har "ferie" :fnise:

Gjest Tanita
Skrevet

Noen som er oppe enda ser jeg. :) Kanskje litt dumt spm men orka ikke lese gjennom hele tråden men hva er egentlig denne tråden om? Er det en skravletråd og for hvem?

Skrevet

Dette er en skravletråd for meg og mine venner. Og alle som kommer inn her og skriver er mine venner ;)

Skulle ikke jeg legge meg tidlig i dag forresten?? Dette er ikke tidlig! Dvs, det er snart tidlig på morran.. :sur: Jaja, jeg får sende Prinsessa med E i morra, så kan jeg ta en powernap på sofaen :fnise:

Natta :sove:

Gjest Tanita
Skrevet

Er det for alle de som har navn som starter på A til D? Midt på natta og glad noen fortsatt er våkne... :)

Gjest Joker'n
Skrevet

De som starter tråden har brukernavn mellom A-D i denne gruppen, men gud og hvermann kan skrive her. Jeg for eksempel ;)

Skrevet

Mårningspårnings :vinke:

Har vært hos tannlegen med Prinsessa. Hun hadde fått et lite hull i en jeksel, men siden det var melketann gjorde han ikke så mye med den. Bare la på noe som beskytter mot ising osv.

Nå sitter jentene og ser på disney-channel og prøver å våkne. De er veldig stille, og jeg tror de sovna ganske sent i natt.. :fnise:

Skrevet

:hallo: Annie..!

Hvordan har du det, husker du å slappe av innimellom alt... :klem:

Her har vi :sol: i dag også.... :hoppe:

:kaffe: ... :smoke:

Skrevet
:hallo: Annie..!

Hvordan har du det, husker du å slappe av innimellom alt... :klem:

Her har vi :sol: i dag også.... :hoppe:

:kaffe: ... :smoke:

Skal på stranda nå snart faktisk. Der får jeg ikke gjort stort annet enn å slappe av :)

:kaffekopp: ?

Tror jeg står over. Har lett hodepine og da blir det fort migrene av det.. Men ellers takk :)

:hallo: Fikk du noe søvn i natt da?

Jada, sov noen timer i hvertfall. Tenkte jeg skulle ta en blund i sola på stranda nå. Skal dit det er hotell du vet ;)

Skrevet

Blund i sola høres ikke bra ut når du har hodepine. *bekymret*

Skrevet

Men det er veldig godt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...