Annie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4642 Skrevet 1. juli 2008 Ja, jeg gleder meg til det. Fullt forståelig Titter innom her jeg. Hei og hit Hallaisen
Annie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4643 Skrevet 1. juli 2008 Fikk nettopp inn 2 10 åringer som var "varme som lava" Har lovet dem en tur på stranda, så de får pakke sammen så kjører jeg
Annie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4645 Skrevet 1. juli 2008 Da er årets første strandtur unnagjort. Jentene badet, tross kaldt vann. På vei hjem kjøpte vi tress-is og jordbær og nå har vi kost oss med det Venninnen til Prinsessa skal være her i natt. Hyggelig for henne det
Annie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4646 Skrevet 1. juli 2008 Venninnen til Prinsessa (E) skal sove over og moren hennes var her med nattøy og tannbørste. Hun kom inn på kaffe og vi satt 2 timer ute på terrassen og koste oss i solnedgangen. Kjempehyggelig dame, som savnet noen å reise på kaffe eller et glass vin til. Og her er døren alltid åpen
Annie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4648 Skrevet 1. juli 2008 Skal snart legge meg. Prinsessa skal til tannlegen 09,45 i morra. Tidlig for meg som har "ferie"
Gjest Tanita Skrevet 1. juli 2008 #4649 Skrevet 1. juli 2008 Noen som er oppe enda ser jeg. Kanskje litt dumt spm men orka ikke lese gjennom hele tråden men hva er egentlig denne tråden om? Er det en skravletråd og for hvem?
Annie Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4650 Skrevet 2. juli 2008 Dette er en skravletråd for meg og mine venner. Og alle som kommer inn her og skriver er mine venner Skulle ikke jeg legge meg tidlig i dag forresten?? Dette er ikke tidlig! Dvs, det er snart tidlig på morran.. Jaja, jeg får sende Prinsessa med E i morra, så kan jeg ta en powernap på sofaen Natta
Gjest Tanita Skrevet 2. juli 2008 #4651 Skrevet 2. juli 2008 Er det for alle de som har navn som starter på A til D? Midt på natta og glad noen fortsatt er våkne...
Gjest Joker'n Skrevet 2. juli 2008 #4652 Skrevet 2. juli 2008 De som starter tråden har brukernavn mellom A-D i denne gruppen, men gud og hvermann kan skrive her. Jeg for eksempel
Annie Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4654 Skrevet 2. juli 2008 Mårningspårnings Har vært hos tannlegen med Prinsessa. Hun hadde fått et lite hull i en jeksel, men siden det var melketann gjorde han ikke så mye med den. Bare la på noe som beskytter mot ising osv. Nå sitter jentene og ser på disney-channel og prøver å våkne. De er veldig stille, og jeg tror de sovna ganske sent i natt..
Ugla Skrevet 2. juli 2008 #4655 Skrevet 2. juli 2008 Annie..! Hvordan har du det, husker du å slappe av innimellom alt... Her har vi i dag også.... :kaffe: ...
Annie Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4658 Skrevet 2. juli 2008 Annie..! Hvordan har du det, husker du å slappe av innimellom alt... Her har vi i dag også.... :kaffe: ... Skal på stranda nå snart faktisk. Der får jeg ikke gjort stort annet enn å slappe av ? Tror jeg står over. Har lett hodepine og da blir det fort migrene av det.. Men ellers takk Fikk du noe søvn i natt da? Jada, sov noen timer i hvertfall. Tenkte jeg skulle ta en blund i sola på stranda nå. Skal dit det er hotell du vet
Multi Skrevet 2. juli 2008 #4659 Skrevet 2. juli 2008 Blund i sola høres ikke bra ut når du har hodepine. *bekymret*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå