Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
Formen er sliten, men god. Har holdt på å ta ned partytelt og rydde enda mer ute :opplyser::klem:

...men det tar på å ha 20 overnattingsgjester samt 30 i selskap..

:dåne: DA er det lov til å være sliten...

Nå MÅ du slappe av, Annie... :klem:

Nå er skillingsbollene snart ferdig. Skal etterheve og så stekes. GLEDER MEG!! :juhu:

...Je sa "SLAPPE AV.." :nei:

Men.. det hørtes unektelig fristende ut... :sikle:

:kaffekopp: :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skillingsboller er noe av det beste jeg vet!

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på skillingsboller gitt :sjenert:

Skrevet
Sender du ned noen skillingsboller til meg og Skravla også? :sjenert:

Har et bedre forslag. Dere kan komme hit og få :)

:dåne: DA er det lov til å være sliten...

Nå MÅ du slappe av, Annie... :klem:

...Je sa "SLAPPE AV.." :nei:

Men.. det hørtes unektelig fristende ut... :sikle:

:kaffekopp: :kaffekopp:

JADA MAMMA :fnise: I dag er det klesvask som står på programmet. Har ikke vaska siden torsdag og det syns!! :dåne:

Skillingsboller er noe av det beste jeg vet!

Jeg også. Varme, nystekte rett fra ovnen.. :sikle: Jeg innrømmer gladelig at jeg spiste minst 2 for mange...

Hola :sol:

Hola chica :vinke:

Nå fikk jeg lyst på skillingsboller gitt :sjenert:

Kom da vel, så skal du få :)

Skrevet

Sto opp kl 11 i dag. Har dusja og smurt meg inn med selvbruning. Brunfargen er ikke der den burde være på denne årstiden... :sukk:

Har satt på en vaskemaskin og flere blir det, samt rydda litt på kjøkkenet. Må ta resten etterpå. Oppvaskmaskinen må også settes på.

Det er strålende :sol: ute, men jeg aner ikke hva jeg skal bruke den til i dag... :fnise:

Skrevet

Nå er det tid for :kaffekopp: Er det fler som vil ha?

Skrevet

Holder meg stort sett inne i dag jeg. Soleksemen min synes det er godt med en innedag. Skal en liten tur i butikken snart. Men ellers blir det å være inne til jeg skal ned til bussterminalen, for å reise et annet sted på ferie.

Skrevet
Holder meg stort sett inne i dag jeg. Soleksemen min synes det er godt med en innedag. Skal en liten tur i butikken snart. Men ellers blir det å være inne til jeg skal ned til bussterminalen, for å reise et annet sted på ferie.

Når reiser du sørover? :klem:

:vinke:

Hei malle :vinke:

Gjest vimse
Skrevet

Jeps, jeg har fri i dag, og da er det jo oppdateringer som må til ymse plasser :fnise:

Hvis du har lite å gjøre i dag kan du sette deg i bilen og dra til meg, høytrykksspyleren står på verandaen og venter på å bli brukt...

:sjarmor:

Skrevet
Kom da vel, så skal du få :)

Hadde jeg hatt permisjon så er det ikke umulig at jeg hadde tatt deg på ordet :)

Skrevet
Jeps, jeg har fri i dag, og da er det jo oppdateringer som må til ymse plasser :fnise:

Hvis du har lite å gjøre i dag kan du sette deg i bilen og dra til meg, høytrykksspyleren står på verandaen og venter på å bli brukt...

:sjarmor:

Har sett at du har drevet med oppdateringer ja. Var litt usikker på hvem som stalket hvem en stund.. :ler:

Takker nei til det ellers så fristende høyttrykkspylertilbudet ditt. Har mer enn nok å finne på her hjemme... :sukk::ler:

Skrevet

Har lagt tøy i tørketrommelen, samt hengt ut noe.

Oppvaskmaskinen går, og ny runde med vaskemaskin er gjort klart.

Gulvene i første etasje er støvsugd, mannen holder på med salongen nå.

Stua er ryddig, kjøkkenet trenger litt mer pleie... :sukk:

Prinsessa sykla til ei venninne, og jeg har lovet dem en tur på stranda etterpå. Får se om jeg tar med meg badetøy. Tror ikke det... :ler:

Skrevet

Jeg hadde mer penger på konto enn jeg trodde :juhu:

Fikk inn penger fra NAV i dag. Hadde gått over frikortet med 1404 kroner og leverte det inn før helgen. I dag hadde pengene kommet inn :danser:

Skrevet
Når reiser du sørover? :klem:

Hei malle :vinke:

I kveld.

Skrevet

Tipper det blir godt å treffe svigerinne og tantebarn igjen :)

Skrevet

Ja, jeg gleder meg til det. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...