Skravla Skrevet 27. juni 2008 #4601 Skrevet 27. juni 2008 Tror kanskje du har gjort mer enn nok. Du skal jo ha storinnrykk og det blir vel hverken rent eller ryddig etter en sånn samling gjester. Kos deg masse og jeg håper du får bedre vær enn vi har i Oslo i dag.
Annie Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4602 Skrevet 27. juni 2008 Det er regn og sol om hverandre, men stort sett er det ganske bra. Opphold og god temperatur kan man ikke klage på
Annie Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4603 Skrevet 27. juni 2008 Poteter til morgendagens potetsalat står og koker. Klær er rydda på plass og Prinsessa har fått på rent sengetøy. Fy dægern så i rute jeg er!!! :juhu: Tar med søs og handler inn resten til i morra senere i kveld.
Impala Skrevet 28. juni 2008 #4604 Skrevet 28. juni 2008 Så deilig at du er i rute. Håper du får en knallfin kveld :-D
Loevinna Skrevet 28. juni 2008 #4605 Skrevet 28. juni 2008 Den burde du få med deg Mannen har modifisert IKEA's LACK TV-hylle. Nå har hylla blitt høyere, sånn at vi faktisk kan bruke den. Han har for store forforsterkere, så vi kunne ikke ha den som den var. Men den flinke mannen min har fikset det han Vi har i brunsort forresten. Hvit passer ikke inn her Jeg har også brunsort LACK tv-benk + brunsort LACK salongbord. Synes det er fint, men gurimalla så det samler til seg støv... Håper du får ei super helg!
Annie Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #4606 Skrevet 29. juni 2008 JEG HAR FÅTT KENWOOD MAJOR!! :juhu: JEG HAR FÅTT KENWOOD MAJOR!! :juhu: JEG HAR FÅTT KENWOOD MAJOR!! :juhu: JEG HAR FÅTT KENWOOD MAJOR!! :juhu: JEG HAR FÅTT KENWOOD MAJOR!! :juhu: JEG HAR FÅTT KENWOOD MAJOR!! :juhu: JEG HAR FÅTT KENWOOD MAJOR!! :juhu: JEG HAR FÅTT KENWOOD MAJOR!! :juhu: JEG HAR FÅTT KENWOOD MAJOR!! :juhu: JEG HAR FÅTT KENWOOD MAJOR!! :juhu: JEG HAR FÅTT KENWOOD MAJOR!! :juhu: JEG HAR FÅTT KENWOOD MAJOR!! :juhu:
Loevinna Skrevet 29. juni 2008 #4607 Skrevet 29. juni 2008 Gratulerer!!! Da blir det vel enda mer baking på deg fremover Lager du kaffemat og kommer på besøk til meg? så ordner jeg med kaffe?
Ugla Skrevet 29. juni 2008 #4613 Skrevet 29. juni 2008 Håper du har hatt det fint, Annie... Og gratulerer med NY Kenwood Major... :juhu: Men.... Skal på auksjonen i dag også. Gadd ikke i går. I dag skal det nemlig auksjoneres ut en meget pent bruk Kenwood Major, med utstyr. Og den SKAL jeg ha!!! ...kløpte ikke du denne også... :klø: Men da har du jo reservedeler til den nye..
Ugla Skrevet 30. juni 2008 #4614 Skrevet 30. juni 2008 Stille til og med her inne.... :klø: Håper formen er fin, Annie... Setter frem fersk :kaffekopp: i tilfelle noen stikker innom...
Annie Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4617 Skrevet 30. juni 2008 Gratulerer!!! Da blir det vel enda mer baking på deg fremover Lager du kaffemat og kommer på besøk til meg? så ordner jeg med kaffe? SURE!!! Gratulerer med Kenwood. TAKK Grattis! TAKKER Jeg aner at du er fornøyd...? GJETT OM!! :juhu: Heldiggris som har Kenwood Major... Er overlykkelig nå ja!
Annie Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4618 Skrevet 30. juni 2008 Håper du har hatt det fint, Annie... Og gratulerer med NY Kenwood Major... :juhu: Men.... ...kløpte ikke du denne også... :klø: Men da har du jo reservedeler til den nye.. Kjøpte en på auksjon jo, men den var ikke mulig å reparere, så jeg ønsket meg en ny. Og fikk det :juhu: Stille til og med her inne.... :klø: Håper formen er fin, Annie... Setter frem fersk :kaffekopp: i tilfelle noen stikker innom... Formen er sliten, men god. Har holdt på å ta ned partytelt og rydde enda mer ute Festet Annie så hardt i helga? Neida, men det tar på å ha 20 overnattingsgjester samt 30 i selskap.. Gratulerer med Kenwood :juhu: Tusen takk
Annie Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4619 Skrevet 30. juni 2008 Nå er skillingsbollene snart ferdig. Skal etterheve og så stekes. GLEDER MEG!! :juhu:
Sauen Shaun Skrevet 30. juni 2008 #4620 Skrevet 30. juni 2008 Sender du ned noen skillingsboller til meg og Skravla også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå