Annie Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4561 Skrevet 24. juni 2008 (endret) Trenger liste!! 2 etg Rommet til Prinsessa: Gjort klart til overnattingsgjest Legge på rent sengetøy Støvsuge ---------------- Soverommet vårt: Rydde Tørke støv Støvsuge ---------------- Garderoberommet: Rydde Støvsuge ---------------- Gangen: Støvsuge Rydde Vaske vindu Henge opp persienne *********** 1 etg Stue: Tørke støv Rydde Vaske gulv Støvsuge Vanne planter ---------------- Kjøkken: Vaske kjøkkenskap utvendig Rense akvariet Vaske benker Polere koketopp Støvsuge Vaske gulv Tørke støv Vanne planter ---------------- Gang: Rydde Støvsuge Vaske gulv Vaske dører ---------------- Gamlestua: Rydde (mannens jobb) Støvsuge Vaske gulv ---------------- Gang før vaskerom: Rydde Støvsuge ---------------- Vaskerom: Vaske tøy Tørke tøy Brette tøy ---------------- Ute: Kjøre bort søppel Luke bed Stelle potteplantene mine Endret 24. juni 2008 av Annie
Alice Ayres Skrevet 24. juni 2008 #4562 Skrevet 24. juni 2008 (endret) Er innom med et lite avbrekk i husmorssyslene dine: KLINEFEST!!!! :kline: :kline: :kline: :kline: :kline: :kline: :kline: (Selvsagt inspirert av glimrende artikkel av Cecilie Kjensli) Endret 24. juni 2008 av Alice Ayres
Annie Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4563 Skrevet 24. juni 2008 2 etg Rommet til Prinsessa: Gjort klart til overnattingsgjest Legge på rent sengetøy Støvsuge ---------------- Soverommet vårt: Rydde Tørke støv Støvsuge ---------------- Garderoberommet: Rydde Støvsuge ---------------- Gangen: Støvsuge Rydde Vaske vindu Henge opp persienne *********** 1 etg Stue: Tørke støv Rydde Vaske gulv Støvsuge Vanne planter ---------------- Kjøkken: Vaske kjøkkenskap utvendig Rense akvariet Vaske benker Polere koketopp Støvsuge Vaske gulv Tørke støv Vanne planter ---------------- Gang: Rydde Støvsuge Vaske gulv Vaske dører ---------------- Gamlestua: Rydde (mannens jobb) Støvsuge Vaske gulv ---------------- Gang før vaskerom: Rydde Støvsuge ---------------- Vaskerom: Vaske tøy Tørke tøy Brette tøy ---------------- Ute: Kjøre bort søppel Luke bed Stelle potteplantene mine Det går sakte men sikkert fremover
Annie Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4564 Skrevet 24. juni 2008 Er innom med et lite avbrekk i husmorssyslene dine: KLINEFEST!!!! :kline: :kline: :kline: :kline: :kline: :kline: :kline: (Selvsagt inspirert av glimrende artikkel av Cecilie Kjensli) Men hvorfor stoppe der??
Sauen Shaun Skrevet 25. juni 2008 #4565 Skrevet 25. juni 2008 Men hvorfor stoppe der?? Annie da! Dette er sånt som hører hjemme i Bordellet...
Annie Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4566 Skrevet 25. juni 2008 Bordellet er nedlagt, ergo jeg har mitt eget her!!
Ugla Skrevet 25. juni 2008 #4567 Skrevet 25. juni 2008 Men hvorfor stoppe der?? ...og dermed tok hun kvelden fra KG... Annie... Du er godt igang med lista di, ser jeg... Jeg :dåne: bare av å lese den... *flinke Dronninga vår.. *
Annie Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4568 Skrevet 25. juni 2008 Takk for det Ugla. Burde og MÅ sette i gang med lista nå, må bare først... Så må jeg ordne meg før jeg skal til legen. Mannen er på jobb og henter *krysser fingrene for at de har* gass på jobben. Han er tilbake om en time. Da skal jeg avgårde til legen og på en liten shoppingtur. Trenger en ny BH. De andre jeg har er utslitt Må ta en titt på lista og se hva jeg kan begynne med som går fort... Venninnen min kommer i dag! Hun har ikke vært her på 3 år og jeg gleder meg villt!! :juhu: Hun skal være til søndag, så vi får mye tid sammen
Ugla Skrevet 25. juni 2008 #4569 Skrevet 25. juni 2008 Venninnen min kommer i dag! Hun har ikke vært her på 3 år og jeg gleder meg villt!! :juhu: Hun skal være til søndag, så vi får mye tid sammen Åhh... Kos dere masse!! Men... Da blir du vel en del "fraværende" her.. Hva med oss da..??
Skravla Skrevet 25. juni 2008 #4570 Skrevet 25. juni 2008 Åhh... Kos dere masse!! Men... Da blir du vel en del "fraværende" her.. Hva med oss da..?? Tror nok Annie blir veldig fraværende i helgen jeg.
Daria Skrevet 25. juni 2008 #4571 Skrevet 25. juni 2008 Bordellet er nedlagt, ergo jeg har mitt eget her!! Franchising?
Ugla Skrevet 25. juni 2008 #4572 Skrevet 25. juni 2008 Tror nok Annie blir veldig fraværende i helgen jeg. Blir det "hjemme-alene-fest" både her og inne hos loffen da... Hvordan skal vi rekke alt.... :dåne:
Skravla Skrevet 25. juni 2008 #4573 Skrevet 25. juni 2008 Blir det "hjemme-alene-fest" både her og inne hos loffen da... Hvordan skal vi rekke alt.... :dåne: Vel det blir slitsomt, men noen må gjøre jobben.
Annie Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4575 Skrevet 25. juni 2008 Moren til venninnen min har blitt syk og ligger på sykehus. Hun kommer ikke :gråte:
Ugla Skrevet 25. juni 2008 #4576 Skrevet 25. juni 2008 Moren til venninnen min har blitt syk og ligger på sykehus. Hun kommer ikke :gråte: Så trist å høre, Annie-vennen...
Annie Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4578 Skrevet 25. juni 2008 Er litt lei meg nå ja.. Men hun skal antakelig sitte på med foreldrene mine på lørdag og bli til søndag i allefall. Da får jeg sett henne litt i allefall... Så får vi ta en uke sammen her i august.
Multi Skrevet 25. juni 2008 #4579 Skrevet 25. juni 2008 Så dumt. Men bra dere får se hverandre litt, i alle fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå