Annie Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4541 Skrevet 23. juni 2008 Bare det blir bra på lørdag, så er det en dritt hvordan været er nå.. Nesten.. Har gjort klart rommet til Prinsessa til venninnen min som kommer på onsdag. Har lagt på rent sengetøy, så slipper jeg det senere. Har fått bort kofferter osv fra soverommet vårt også. Det må vaskes og støvsuges der, men nå skal jeg ta en liten pause før jeg fortsetter.
Annie Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4544 Skrevet 23. juni 2008 Gir opp å tørke tøy ute. Har båret tørkestativet ut og inn 4 ganger i dag, og nå gir jeg opp!!
Skravla Skrevet 23. juni 2008 #4545 Skrevet 23. juni 2008 Her har det vært sol i snart 3 timer :juhu:
Annie Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4546 Skrevet 23. juni 2008 Her også, men da gadd jeg ikke ha ut tøyet. Det var midt i matlaging, spising og besøk. Men nå når jeg endelig satte det ut igjen, så begynte deg å regne. Nå er det opphold igjen!
Skravla Skrevet 23. juni 2008 #4547 Skrevet 23. juni 2008 Her også, men da gadd jeg ikke ha ut tøyet. Det var midt i matlaging, spising og besøk. Men nå når jeg endelig satte det ut igjen, så begynte deg å regne. Nå er det opphold igjen! Ja for nå har det kommet hit.
Ugla Skrevet 23. juni 2008 #4550 Skrevet 23. juni 2008 Vekslende drittvær her... Her er det stabilt drittvær....
Annie Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4552 Skrevet 24. juni 2008 Hei hei Impala. Har sitti i telefon i hele dag, så nå er det på tide å gjøre litt her. Skal rydde og støvsuge soverommet vårt ferdig, samt støvsuge inne hos Prinsessa. Hun hadde ikke vært helt nøye... Skal henge opp en persienne i vinduet på gangen oppe også, burde kanskje vaske vinduet der først.. Jaja, jeg får ta med bøtte og vann og sett i gang!
Annie Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4553 Skrevet 24. juni 2008 Ryddinga går meget bra. Måtte ned med noe søppel, og da var veien hit kort gitt...
Annie Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4555 Skrevet 24. juni 2008 Det er ulempen med å ha "ferie" hele året.. 2 etasje er ferdig!! :juhu: Nå gjenstår 1 etasje.
Alive Skrevet 24. juni 2008 #4556 Skrevet 24. juni 2008 Tenkte jeg skulle titte innom og se om du var flink. Bra jobba
Annie Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4557 Skrevet 24. juni 2008 (endret) Trenger liste!! 2 etg Rommet til Prinsessa: Gjort klart til overnattingsgjest Legge på rent sengetøy Støvsuge ---------------- Soverommet vårt: Rydde Tørke støv Støvsuge ---------------- Garderoberommet: Rydde Støvsuge ---------------- Gangen: Støvsuge Rydde Vaske vindu Henge opp persienne *********** 1 etg Stue: Tørke støv Rydde Vaske gulv Støvsuge Vanne planter ---------------- Kjøkken: Vaske kjøkkenskap utvendig Rense akvariet Vaske benker Polere koketopp Støvsuge Vaske gulv Tørke støv Vanne planter ---------------- Gang: Rydde Støvsuge Vaske gulv Vaske dører ---------------- Gamlestua: Rydde (mannens jobb) Støvsuge Vaske gulv ---------------- Gang før vaskerom: Rydde Støvsuge ---------------- Vaskerom: Vaske tøy Tørke tøy Brette tøy ---------------- Ute: Kjøre bort søppel Luke bed Stelle potteplantene mine Endret 24. juni 2008 av Annie
Annie Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4558 Skrevet 24. juni 2008 Det ser mye ut, men det burde gå fort bare jeg kommer i gang.. Må forresten lage middag. Mannen har bestillt viltgryte i dag Og der pøser det ned ja..
Annie Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4559 Skrevet 24. juni 2008 Kjøpte finnbiff på butikken i går. Da jeg skulle steke det nå, ser jeg at det bare er små biter. Ikke skav som jeg egentlig skulle ha og kjøpte. Det er nesten som kjøttdeig! Prøvde å ringe dit nå, men det er vel for sent. Skal sende mail. Det der hadde ikke jeg servert noen andre enn mannen og meg selv nemlig.
Impala Skrevet 24. juni 2008 #4560 Skrevet 24. juni 2008 Det var litt av en liste Så kjedelig med finnbiffen da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå