Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
:dåne:

*stum*

:hoho:

Har ikke sansen for dr.phil, men tar opp en episode til Inlove.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dr. Phil er en kul fyr!! :) Når går det på TV?

Skrevet

Starter en gang mellom elleve og halv tolv på formiddagen

Skrevet

Perfekt tidspunkt! :juhu:

Skrevet

Kvart over elleve til kvart over tolv! Perfekt til formiddagskaffen. :jepp:

Skrevet

:jepp:

Nå gir jeg mer her for i kveld. Skal snart legge meg tror jeg. TROR JEG... :fnise:

Skrevet

Jøss, klokka er kvart på elleve og det er null aktivitet her? Hva er det for noe?? Setter igjen en :kaffekopp: så kanskje det blir liv i noen her. :jepp:

Skrevet (endret)

:skratte:

Jeg så mye Dr.Phil da jeg var arbeidsledig, men det kommer et punkt hvor man har fått overdose -omtrent når man begynner å snakke i kvasipsykologiske vendinger selv... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet
Jøss, klokka er kvart på elleve og det er null aktivitet her? Hva er det for noe?? Setter igjen en :kaffekopp: så kanskje det blir liv i noen her. :jepp:

Sto opp 11.15. DEILIG!! :)

Annie trodde jo bare hun skulle legge seg :fnise:

Det ble til at vi så film. Osceans 13 (gidder ikke lete opp hvordan det skrives...)

:skratte:

Jeg så mye Dr.Phil da jeg var arbeidsledig, men det kommer et punkt hvor man har fått overdose -omtrent når man begynner å snakke i kvasipsykologiske vendinger selv... :fnise:

:ler:

:ler:

Mye har visst endret seg siden dengang... :fnise:

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Bittelitt... Brukte 3 år på de 1000 første, så 3 år på de neste 35000 eller no.. :fnise:

Skrevet

Holder på å rydde soverommet. Har sortert sorte sokker! For en drittjobb :sur:

Poden mente han trengte nye klær, så vi skulle kjøpe det til han i dag. Men vi ba han gå igjennom skuffer og skap for å se hva han hadde først. I utgangspunktet hadde han 2 t-skjorter og 1 bukse mente han. Da han hadde gått igjennom alt, hadde han 4 bukser, 1 shorts og 9 t-skjorter.. Shoppinga utgikk med andre ord. :)

Skrevet

Hehe... Den som leter, finner :)

Jeg slapp ikke unna, jeg da

Skrevet

Jeg er glad jeg slapp unna :ler:

På den annen side, jeg hadde jo fått utsatt ryddinga på soverommet vårt om vi hadde shoppa... :sukk: Jaja, det må uansett gjøres.

Skrevet

Det pøste ned i formiddag. Så ble det sol, og nå pøser det ned igjen.. Kjedelig!

Skrevet

Sånn er det her også. Akkurat nå der et :sol:, men du kan banne på at det kommer til å bøtte ned igjen innen jeg kommer meg ut, så det er like greit å bli inne...

Skrevet
Det pøste ned i formiddag. Så ble det sol, og nå pøser det ned igjen.. Kjedelig!

Her også, like greit at jeg lot sykkelen stå i morges. I morges regnet det jo sånn at det ikke fristet, men da sola en stund tittet fram irriterte jeg meg nesten grønn, sånn ca helt til det begynte å bøtte ned igjen. Drittvær! :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...