*Enigma* Skrevet 20. juni 2008 #4481 Skrevet 20. juni 2008 God morgen! Deilig å være så tidlig på jobb når det ikke er noen andre her. *Enigma* var på sommerfest med jobben i går og var på jobb kl 7 i morges
*Enigma* Skrevet 20. juni 2008 #4483 Skrevet 20. juni 2008 (endret) Kjedelig fest da eller Kjiping, ikke ødelegge nå da Den var ikke veldig spennende nei Vi var tilbake på Aker Brygge kl 23, da var jeg ikke fryktelig inspirert til å dra ut på byen ettersom de personene jeg kommer best ut av det med var enten ikke med på festen eller skulle rett hjem. Så sånn sett var det kanskje ikke så voldsomt imponerende Endret 20. juni 2008 av *Enigma*
*Enigma* Skrevet 20. juni 2008 #4485 Skrevet 20. juni 2008 Helg! :juhu: Fortsatt noen timer igjen.....
Annie Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4488 Skrevet 20. juni 2008 Endelig hjemme igjen! Har hatt en travel dag. Sto opp kl 10 og var på farten kl 11. Da var det Biltema og noe greier til mannen, så var det Bowling, for det hadde vi lovet Prinsessa. Hjem og kjøpte med junkfood, som ikke var god. Heiv i meg maten, så var det ut for å selge vafler for korpset. Endel som måtte organiseres der, så jeg var litt stressa en periode. Kl 18 var vi ferdige og nå endelig kan jeg slappe av og ta helg. Prinsessa skal til faren sin i morra. Skal være i Oslo kl 12, hvilket er helt greit for min del. Poden skal ha overnattingsbesøk i morra natt, men det trenger ikke jeg ta del i, så da skal jeg kose meg på nett, hadde jeg tenkt
Annie Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4489 Skrevet 20. juni 2008 Mannen er ute og kjører Poden i bursdag. Når han kommer hjem, skal jeg ta med meg støvsugeren ut, og støvsuge og vaske bilen innvendig. Det trengs!!
Annie Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4490 Skrevet 20. juni 2008 FERDIG MED BILEN!! :juhu: Har satt på en vaskemaskin og bretta tøy også. Må snart ut og kjøpe mer skyllemiddel. Må bli ferdig med å vaske i dag. Prinsessa skal reise i morra tidlig og da må alt være rent
loffen Skrevet 20. juni 2008 #4491 Skrevet 20. juni 2008 Driver også å vasker klær. Måtte innom Kiwi og kjøpe mer Blenda og skylllemiddel.
Sauen Shaun Skrevet 21. juni 2008 #4493 Skrevet 21. juni 2008 Mornings! Jeg vet om noen som burde vasket klær i dag jeg. Må jo pakke for ferien på mandag. Og da bør jo alt være rent og tørt. Vel-vel, får satse på at jeg orker å være litt effektiv når jeg kommer hjem i kveld.
Annie Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4494 Skrevet 21. juni 2008 God helg... I like måte Ugla Mornings! Jeg vet om noen som burde vasket klær i dag jeg. Må jo pakke for ferien på mandag. Og da bør jo alt være rent og tørt. Vel-vel, får satse på at jeg orker å være litt effektiv når jeg kommer hjem i kveld. Er ikke ferdig jeg heller. Jeg er bare ferdig med det som er Prinsessa sitt.. I tillegg har jeg en diger haug som skal brettes og legges bort..
loffen Skrevet 21. juni 2008 #4495 Skrevet 21. juni 2008 (endret) Jeg tror jeg aldri blir ferdig jeg.. Nå har jeg funnet frem det som skal med, men noe har de jo på seg. Og noe må vaskes. Jeg greier liksom ikke ta med med ting som er brukt littegrann, det må være helt rent. Og Noen har stukket til Danmark på Duran Duran-konsert , og har sikkert masse som skal vaskes når han kommer hjem i morra. Endret 21. juni 2008 av loffen
Annie Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4498 Skrevet 21. juni 2008 Her vaska jeg det Prinsessa skulle ha på seg i dag, etter at hun la seg i går.. Tørketrommel er kjekt!
Annie Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #4499 Skrevet 21. juni 2008 Vi har forresten bestillt TV. 40" Sony KDL40w4000 Regner med at vi får den til uka og jeg gleder meg!! :juhu: Da får vi Riks-TV og mange kanaler også!!! ENDELIG blir det Dr. Phil og Oprah på meg igjen!!
loffen Skrevet 21. juni 2008 #4500 Skrevet 21. juni 2008 Wow, for en TV! Dr Phil har jeg på tv3, har ikke du hatt det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå