Skravla Skrevet 15. juni 2008 #4341 Skrevet 15. juni 2008 Ja for det var jo kjempesannsynlig!! Foreslår at du ligger lenge i morra og heller jobber litt på ettermiddagen kvelden. Regner med at jeg gjør som i dag. Står opp sent og sovner på sofaen i stedet.
Loevinna Skrevet 15. juni 2008 #4342 Skrevet 15. juni 2008 Goood moooorning!!! :-D Hvordan har du det i dag Annie?
Annie Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4343 Skrevet 15. juni 2008 Her er det fint vet du. Prinsessa vekket meg for en time siden. Da hadde hun tømt oppvaskmaskinen og rydda her. Hadde til og med slått på pcen og funnet frem KG til meg! :rødme: Gode jenta mi!
Annie Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4345 Skrevet 15. juni 2008 Ja hun er virkelig herlig. Nå har jeg stekt rundstykker, og jeg tror hun ville smøre på til oss.. En mors hjerte renner over av stolthet og jeg blir ikke rent lite rørt her...
Loevinna Skrevet 15. juni 2008 #4346 Skrevet 15. juni 2008 Det der tyder på god oppdragelse, så det skal du bare være stolt over
Daria Skrevet 15. juni 2008 #4347 Skrevet 15. juni 2008 Hva med oss som ikke har typer da? Gidder ikke skaffe meg type for å se skumle filmer, da dropper jeg filmene. Klarer meg fint uten skumle filmer, jeg liker uansett ikke å bli skremt... Jeg kan legge meg tidlig hver dag neste uke og være tidlig på jobb. Det kan du Og jeg kan gifte meg med prins William og bli dronning av England...
Skravla Skrevet 15. juni 2008 #4350 Skrevet 15. juni 2008 Det kan du Og jeg kan gifte meg med prins William og bli dronning av England... Betyr det at jeg må neie for deg når vi treffes neste gang.
Multi Skrevet 15. juni 2008 #4352 Skrevet 15. juni 2008 Her er det fint vet du. Prinsessa vekket meg for en time siden. Da hadde hun tømt oppvaskmaskinen og rydda her. Hadde til og med slått på pcen og funnet frem KG til meg! :rødme: Gode jenta mi! Så god hun er!
Annie Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4353 Skrevet 15. juni 2008 Ja hun er kjempegod! Vi har våre disputter, men hvem har ikke det med ungene sine? ************ Lovet, inne hos Multi, at jeg skulle skrive liste. Here goes: Støvsuge Vaske gulv Vaske tøy Brette det som ligger i tørketrommelen Legge bort tøy Rydde kjøkken Rydde stua Rydde gang Rydde soverom Støvsuge 2 etasje Støvsuge trapp Rydde gamlestua Få bort hageputene fra stuegulvet Tørke støv Skifte på senga Finne på noe til middag og lage det Vanne planter Det var mye, så her er det bare å sette i gang!!
Loevinna Skrevet 15. juni 2008 #4354 Skrevet 15. juni 2008 Jeg er ferdig med alt det slitsomme på min liste jeg bare bare kosepunkt igjen :-D lykke til med din liste
Annie Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4355 Skrevet 15. juni 2008 Støvsuge stue kjøkken gang trapp Vaske gulv stue kjøkken gang trapp Vaske tøy Brette det som ligger i tørketrommelen Legge bort tøy Rydde kjøkken Rydde stua Rydde gang Rydde soverom Støvsuge 2 etasje Rydde gamlestua Få bort hageputene fra stuegulvet Tørke støv Skifte på senga Finne på noe til middag og lage det Vanne planter
Annie Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4356 Skrevet 15. juni 2008 Ferdig med halve stuegulvet, men må vente til gulvet er tørt, før jeg flytter på plass møblene og tar resten.
Loevinna Skrevet 15. juni 2008 #4357 Skrevet 15. juni 2008 Flere enn meg som er effektive i dag ser jeg
Annie Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #4359 Skrevet 15. juni 2008 (endret) Støvsuge stue kjøkken gang trapp Vaske gulv stue kjøkken gang badegulv trapp Vaske tøy Brette det som ligger i tørketrommelen Legge bort tøy Rydde kjøkken Rydde stua Rydde gang Rydde soverom Støvsuge 2 etasje Rydde gamlestua Få bort hageputene fra stuegulvet Tørke støv Skifte på senga Finne på noe til middag og lage det Vanne planter Endret 15. juni 2008 av Annie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå