Sauen Shaun Skrevet 13. juni 2008 #4281 Skrevet 13. juni 2008 Skumle filmer er ikke noe for meg. Det blir for skummelt gitt...
loffen Skrevet 13. juni 2008 #4282 Skrevet 13. juni 2008 Her var det linken var ja.. Høres skummelt ut.
Loevinna Skrevet 13. juni 2008 #4283 Skrevet 13. juni 2008 Men altså.. tingen med skumle filmer er jo at da kan man krølle seg inntil typen sin...
iss Skrevet 13. juni 2008 #4286 Skrevet 13. juni 2008 Å krølle seg inntil en med prolaps på en smal soffa i feil vinkel i forhold til tven, det gidder jeg ikke
Loevinna Skrevet 13. juni 2008 #4288 Skrevet 13. juni 2008 Å krølle seg inntil en med prolaps på en smal soffa i feil vinkel i forhold til tven, det gidder jeg ikke Så vanskelig du skal gjøre det da
loffen Skrevet 13. juni 2008 #4289 Skrevet 13. juni 2008 Sånn er det hos oss og, bortsett fra det med prolapset. Her er VG i veien.
Loevinna Skrevet 13. juni 2008 #4294 Skrevet 13. juni 2008 Ja, sånn! Nå kan vi vri samtalen bort fra det romantiske igjen Her hos meg regner det i bøtter og spann!
Skravla Skrevet 13. juni 2008 #4296 Skrevet 13. juni 2008 KI = Kort Innhold Men altså.. tingen med skumle filmer er jo at da kan man krølle seg inntil typen sin... Hva med oss som ikke har typer da? Gidder ikke skaffe meg type for å se skumle filmer, da dropper jeg filmene.
Annie Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4297 Skrevet 13. juni 2008 Dronning Annie blir vartet opp av Prinsessa... Kos dere... Nå har vi spist og kost oss. Mannen jobber natta, så det var bare meg og ungene. Prinsessa er i seng og podens piller Guitar Hero en liten halvtime til han skal i seng. Jeg skal sitte her
Loevinna Skrevet 13. juni 2008 #4298 Skrevet 13. juni 2008 Hva med oss som ikke har typer da? Gidder ikke skaffe meg type for å se skumle filmer, da dropper jeg filmene. Det er en grunn til at jeg nesten ikke har skumle dvd'er i hylla mi etter at jeg ble singel!!
Annie Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4299 Skrevet 13. juni 2008 Men altså.. tingen med skumle filmer er jo at da kan man krølle seg inntil typen sin... Det tør jeg ikke, er redd jeg slår han ihjel når jeg skvetter... Han har forresten kjøpt bl.a filmsamling i dag Disse er vanlige DVD'er. die hard 1 og 2 (uåpnet) the fifth element (2 disc special edition) hamilton 8mm 2 cop land alien (the directors cut, special edition) Artificial Intelligence the rock reservoir dogs livet under vann hostage ut i vår hage saw team america (uåpnet) the terminator (2 disc dvd collectors set, ultimate edition) black hawk down (3 disc deluxe edition) kiss gold secret window nacho libre payback kill bill kill bill 2 slipp jimmy fri (2x) valient the texas chainsaw massacre terminator 2, directors cut the grudge 2 fist of fury the one istid Han har også kjøpt Blu-ray filmer: Blade runner the final cut: two disc special edition Letters from iwo jima Pirates of the caribbean Day of the dead fantastic 4, rise of the silver surfer (uåpnet) Ocean`s thirteen Mafiabrødre the fifth element Spider-man: high definition trilogy (spiderman 1,2 og 3) Pirates of the Caribbean, dead man`s chest face off gone in 60 seconds harry potter og føniksordenen beowulf og grendel Fikk alt for kr 2500, så nå har vi litt å se på i høst :juhu:
Loevinna Skrevet 13. juni 2008 #4300 Skrevet 13. juni 2008 Hvor fikk dere tak i alle de filmene da? :dåne:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå