Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

GOD MORGEN! :sol:

Innom med fersk

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

:Gjesp:

Endret av Ugla
Skrevet

God morgen Ugla, og takk for kaffen :)Er du trøtt i dag?

Har kjørt Prinsessa 8 km avgårde og forlatt henne i dag. Ok da, så forlot jeg henne ikke alene. Hele skolen skal gå pilgrimsleden i dag, fra en kirke til en annen. Dessverre pøsregnet det da jeg kjørte henne dit, men nå letter skylaget heldigvis. Vi trenger ikke regn akkurat de timene de skal gå..

Skrevet
God morgen Ugla, og takk for kaffen :)Er du trøtt i dag?

Trøtt..??

Det er bare fornavnet... :Gjesp:

Men nå har jeg drukket noen :kaffekopp: så jeg våkner sånn smått om senn, kjenner jeg... Og hodepinen jeg våknet med, er på retur.. :)

Skrevet

Hjelper kaffe mot hodepine? Det funker motsatt for meg..

Skrevet
Hjelper kaffe mot hodepine? Det funker motsatt for meg..

Noen ganger ja, faktisk (apstinens?)...

Men i dag var det nok smertestillende og en luftetur med vofsen som hjalp... :)

Skrevet
Har kjørt Prinsessa 8 km avgårde og forlatt henne i dag.

*tar setningen ut av enhver sammenheng og lager sjokkert bekymringstråd på barn&familie* :fnise:

Skrevet

:ler:

*hiver meg inn i diskusjonen på barn&familie*

Skrevet
*tar setningen ut av enhver sammenheng og lager sjokkert bekymringstråd på barn&familie* :fnise:

Var derfor jeg skrev den setningen, Daria, den var til deg :ler:

Skrevet

:ler: Daria kan i grunn bare sende bekymringsmelding til Barnevernet med det samme!

*Logger av for å finne meg noe frokost*

Skrevet
:hallo: Håper du får en fin dag, selv om været ikke er det beste. Tar gjerne litt :kaffe: jeg også.... 3 timer er IKKE nok søvn. Neste gang jeg får den geniale ideen å stikke ut på byen på en torsdagskveld håper jeg noen slår meg i huet med ei slegge og bærer meg hjem.....
Skrevet
:hallo: Håper du får en fin dag, selv om været ikke er det beste. Tar gjerne litt :kaffe: jeg også.... 3 timer er IKKE nok søvn. Neste gang jeg får den geniale ideen å stikke ut på byen på en torsdagskveld håper jeg noen slår meg i huet med ei slegge og bærer meg hjem.....

Er det tøft i dag? :troest:

Skrevet

Er det tøft i dag? :troest:

Veldig :sukk: Men jeg hadde ikke lyst til å gå hjem. Hadde lyst til å være mer sammen med skjønne V, og resten av gjengen da så klart. Vi hadde det jo så koselig. Jeg digger virkelig sjefen min også. Han er en utrolig kul person, virker som om kompisene mine liker ham også :Nikke: *gå og finne sjokolade og brus* jeg vil helst gjemme meg sånn at ingen finner meg ;)

Skrevet

Finn bøttekottet og sett deg der med laptoppen og sjokoladen :ler:

Skrevet
Finn bøttekottet og sett deg der med laptoppen og sjokoladen :ler:

:ler: Skulle ønske jeg kunne. Greit nok, ettersom det er trådløst over det hele her, så kan jeg faktisk jobbe fra bøttekottet, men jeg tror ikke folk ville bli så veldig glad ;)

Skrevet

Glad eller ikke glad.. det handler om din helse her! :ler:

Skrevet
Glad eller ikke glad.. det handler om din helse her! :ler:

Da er jeg strengt tatt ikke helt sikker på om bøttekottet er det beste heller, egentlig ;) Det er sikkert ikke særlig reint der inne, og lufta er nesten garantert dårlig :fnise: Jeg kan stikke på et stillerom eller noe sånt, men ganske greit å ha 2 skjermer ;) Det er forholdsvis stille her i dag, fredagene er ikke så ille sånn sett.

Skrevet

Et bøttekott bør da være reint?? :opplyser::ler:

Skrevet

I dag har jeg ikke giddi å gjøre noenting her, og den dårlige samvittigheten kommer krypende.. Greia er bare at jeg ikke har lyst til å gjøre noe heller... :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...