Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til hos legen. :klemmer:

Her har hele familien vart oppe og surret halve natta. Ingen fikk sove.. Jeg lå også til elleve. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kose:

Tror jeg ville slått av telefonen hvis jeg skulle sove på dagtid.

Skrevet
:kose:

Tror jeg ville slått av telefonen hvis jeg skulle sove på dagtid.

Kan nesten ikke slå den av, når det er fare for at Prinsessa skal ringe. Hun har vært på overnatting på skolen i natt og ringte et par ganger og lurte på om jeg skulle hente madrass osv..

Skrevet

Håper nesten jeg har bronkitt. Da kan jeg i hvertfall få noe for det..

Skrevet

Det håper jeg også, har fått en bærepose medisiner, så får jeg bare håpe de hjelper..

Skrevet

Har grillet i kveld. Pølser.. Lettvint og greit. Får ta noe annet i morra.

Hadde 3 timer for meg selv i sta, da Prinsessa var i bursdag og mannen på jobb. Prøvde å sove litt på sofaen, men hver gang jeg sovnet, så satte hostekulene inn :sur:

Gruer meg til natta.. :sukk:

Skrevet

HVOR ER ALLE I DAG????? :klø:

Skrevet

Jeg er her! :klemmer:

Bronkitt stakkar. :kose:

Men da hjelper nok medisinene. Håper du får sove i natt.

Skrevet

Håper jeg får sove jeg også, akkurat nå kjennes det ikke sånn ut nemlig..

Skrevet
HVOR ER ALLE I DAG????? :klø:

Jeg var på fest... Fraværet var meldt i dagboka mi... :sjenert:

Håper jeg får sove jeg også, akkurat nå kjennes det ikke sånn ut nemlig..

:troest: skal sende over jon blund til deg jeg.. for han tror jeg har kræsja her på ubestemt tid... :Gjesp:

Skrevet

Uff, bronkitt er kjedelig. Håper du fikk sove litt i natt. God bedring! :troest:

Skrevet

Takk for at du sendte over Jon Blund, Løven :klem:

Har sovet godt i natt Enigma. Sovna på sofaen. Sånn halvveis sittende/liggende, men det funka. Hadde avtalt med mannen på forhånd, så jeg ble ikke vekket da han la seg.

Det er fantastisk vær i dag også, og jeg har nevnt for Prinsessa at vi kanskje reiser ut for å bade i dag. Jeg burde kanskje holde meg på land, men tror ikke noe på at det skjer.... :fnise:

Skrevet

Har vært våken i snart 2 timer og det er Reiseradioen på P1! DET ER SOMMER!!! :juhu:

Skrevet (endret)
Takk for at du sendte over Jon Blund, Løven :klem:

Har sovet godt i natt Enigma. Sovna på sofaen. Sånn halvveis sittende/liggende, men det funka. Hadde avtalt med mannen på forhånd, så jeg ble ikke vekket da han la seg.

Det er fantastisk vær i dag også, og jeg har nevnt for Prinsessa at vi kanskje reiser ut for å bade i dag. Jeg burde kanskje holde meg på land, men tror ikke noe på at det skjer.... :fnise:

Er man syk så skal man ikke bade!!! :fy_fy: Du må jo bli frisk fortest mulig!!

Har vært våken i snart 2 timer og det er Reiseradioen på P1! DET ER SOMMER!!! :juhu:

Forhåpentligvis bare 9 arbeidsdager til jeg har 5 ukers ferie!!! :juhu:

Endret av Loevinna
Skrevet

9 dager er da overkommelig Løven :) :juhu:

Skrevet

Har støvsugd, og er utslitt.. Mannen har fått hit traktor, og han har satt på graveraggregatet og koser seg med gravemaskinen her ute :fnise:

Vi skal rydde på tomta her, var meninga at jeg skulle være med på det, men med så lite energi så spørs det hva jeg orker..

Skrevet

Du må ikke jobbe uter eller inne eller bade! :dåne:

Gærne menneske! Du skal bli frisk jo. :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...