Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
:skratte: You just made my day! God start på en mandagsmorgen. Håper du får en strålende dag i solen, Annie :) Jeg var på Toten i helgen og nøt freden, roen og varmen. DET savner jeg med å bo i byen, jeg kan ikke bare stikke ut i hagen og bli der resten av dagen.
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

God morgen Annie! :klemmer:

Endret av Inlove
Skrevet

Vurderer å stikke ut i solen og legge meg på plenen med en bok..

Skrevet (endret)

Jeg sitter ute, men under parasollen, og Eplekjekken på fanget. Sånn blir jeg jo ikke brun. Legger meg på gresset med en bok jeg også. :)

Kos deg!

Endret av loffen
Skrevet
Hvorfor sitter jeg og er overbevist om at det ikke stemmer :fnise:

Ikke vet jeg, men de som kjenner meg godt vet faktisk at det er sant.. Jeg er den mest pripne personen jeg kjenner eller noen gang har kjent...

Så varmt var det her i dag også!

Jeg elsker det jeg da, har ikke vondt nesten! :danser:

Å så bra at varmen hjelper deg!! :klemmer:

Håper du koser deg på plenen, Annie...bare en time igjen på jobb for min del så skal jeg sykle hjem i solen, og forhåpentligvis tilbringe noen timer på verandaen :-D

Skrevet

Legger igjen spor, samtidig som jeg sier takk for hyggelig treff i går :klem:

Skrevet
Ikke vet jeg, men de som kjenner meg godt vet faktisk at det er sant.. Jeg er den mest pripne personen jeg kjenner eller noen gang har kjent...

Håper du koser deg på plenen, Annie...bare en time igjen på jobb for min del så skal jeg sykle hjem i solen, og forhåpentligvis tilbringe noen timer på verandaen :-D

Etter å ha kjent det noen år nå, så vet jeg det stemmer... :Nikke:

Fant aldri plenen, sofaen var mye bedre og svalere. :sjenert:

Legger igjen spor, samtidig som jeg sier takk for hyggelig treff i går :klem:

Takk i like måte! :klem:

:danser:

Orker du å :danser: i denne varmen?? :dåne:

Skrevet

Prinsessa holder på å vanne veien her. De kjører som griser og det støver noe infernask! Det er barnehage øverst i veien her, og man kan kjøre forbi her. For noen er det raskere og de glemmer at det faktisk bor folk og dyr her. Kjører som griser for å hente unger i barnehagen!

I sta stoppet jeg faktisk ei dame som hadde flatt jern nedover her. Støvskya sto etter henne og jeg ropte på henne da hun var utenfor terrassen. Ba henne passe farten pga, støv, barn og dyr.

Hun takket og var sååå blid og glad for at jeg hadde sagt i fra... Har de ikke bakspeil, sånn at de SER hvor mye det støver og enda mindre, har de ikke speedometer?? :klø:

Skrevet

Folk er sannelig teite..

Det støver veldig her hos oss også, og jeg har vannet veien utenfor hos naboene. :ler:

Skrevet

Enkelte mennesker tror jeg ikke har noen hjerne :roll:

Skrevet

Hva er det inni hodet da tro? :ler:

Skrevet
Hva er det inni hodet da tro? :ler:

Vakum....... :ler:

Skrevet
Vakum....... :ler:

Eller vakuum.

:vetikke:

Skrevet
Eller vakuum.

:vetikke:

:Nikke: Ser feilen... skylder på trøtthet. :fnise:

Skrevet
Etter å ha kjent det noen år nå, så vet jeg det stemmer... :Nikke:

:klemmer: (selv om jeg ikke er så veldig imponert over at du omtaler meg som "det" :kjefte: )

Fant aldri plenen, sofaen var mye bedre og svalere. :sjenert:

Og jeg fant aldri verandaen. Når jeg kom hjem var alle luker skalket, og mannen hadde satt på airconditioningen....deilig!

I sta stoppet jeg faktisk ei dame som hadde flatt jern nedover her. Støvskya sto etter henne og jeg ropte på henne da hun var utenfor terrassen. Ba henne passe farten pga, støv, barn og dyr.

Hun takket og var sååå blid og glad for at jeg hadde sagt i fra... Har de ikke bakspeil, sånn at de SER hvor mye det støver og enda mindre, har de ikke speedometer?? :klø:

Åååkeeii....glad for at du kunne fortelle henne at hun kjørte som en idiot? Neste gang kan du jo tipse henne om en fiffig greie på bilen som heter speedometer... :roll:

Skrevet
:klemmer: (selv om jeg ikke er så veldig imponert over at du omtaler meg som "det" :kjefte: )

Og jeg fant aldri verandaen. Når jeg kom hjem var alle luker skalket, og mannen hadde satt på airconditioningen....deilig!

Åååkeeii....glad for at du kunne fortelle henne at hun kjørte som en idiot? Neste gang kan du jo tipse henne om en fiffig greie på bilen som heter speedometer... :roll:

DEG DEG DEG!! :kose: Bedre nå? :fnise:

Aircontition hørtes deilig ut, ulempen er at man da i hvertfall ikke kommer seg ut... :roll:

Det må jo ha vært noe galt med den dama, man er ikke så blid når man får kjeft... :overrasket:

Skrevet

*ønsker meg aircondition hjemme og på kontoret*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...