Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lurte jeg også på, men det kan jo hende de har sått en stund og blitt støvete :vetikke:

Du gjør meg fantastisk lykkelig om dagen!!!! :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg tør å skrive noe her inne i dag. :fnise:

*leser linjen tre ganger før jeg trykker på "Svar"*

Skrevet
:hoho:

*konstaterer at min bekymring for å utsette InLove for Skravlas og min skitne tankegang var helt ubegrunnet*

Jeg sa jo det. :ler:

Skrevet

Det er slemt gjort av dere å være så morsomme. Jeg blir :flau: av å le rett ut samtidig som de diskuterer bensinpriser på radio....... bensinpriser er ikke så morsomt liksom...... :hoho:

*støvsuger ikke potetene*

Skrevet

*konstaterer at min bekymring for å utsette InLove for Skravlas og min skitne tankegang var helt ubegrunnet*

Jeg sa jo det. :ler:

Hva er det dere driver og prater om??? Jeg vil ha meg frabedt alle former for baksnakking altså... :kjefte:

Skrevet
Hva er det dere driver og prater om??? Jeg vil ha meg frabedt alle former for baksnakking altså... :kjefte:

Var ikke baksnakking. Daria var bekymret for at vi skulle ødelegge et uskyldig sinn med våre skitne tanker...... og jeg beroliget henne med at det såkalt uskyldige sinnet ditt var ødelagt allerede. :hoho:

Skrevet
Du gjør meg fantastisk lykkelig om dagen!!!! :hoho:

Glad jeg kan være til hjelp :ler:

Skrevet

Var ikke baksnakking. Daria var bekymret for at vi skulle ødelegge et uskyldig sinn med våre skitne tanker...... og jeg beroliget henne med at det såkalt uskyldige sinnet ditt var ødelagt allerede. :hoho:

:fnise:

Vi var en tur i kofferten i går kveld, og jeg ble litt bekymret for om vi ville sjokkere vår vertinne neste helg, men jeg skjønner jo at det skal nok mere til enn det :ler:

Skrevet

Det skal mye til for at noen av oss blir sjokkerte... :ler:

Skrevet
Det skal mye til for at noen av oss blir sjokkerte... :ler:

Snakk for deg selv...jeg blir stadig sjokkert :ler:

(Husk jeg er en sart sjel)

Skrevet (endret)

Du var sart du ja... :ler:

Grillen er varm, potetsalaten laget og snart skal vi spise.

Når vi er ferdige setter vi oss i bilen og farer til hovedstaden. :reise:

Endret av Annie
Skrevet
Snakk for deg selv...jeg blir stadig sjokkert :ler:

(Husk jeg er en sart sjel)

:skratte:

Skrevet
:skratte:

ØY!! :slåss: Ingen vits i å le av det! Jeg er den personen folk skåner for alle perversiteter IRL altså!

Skrevet

Hvorfor sitter jeg og er overbevist om at det ikke stemmer :fnise:

Skrevet
Hvorfor støvsuger du potetene før du skreller dem??? :klø:

Skrevet

:engel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...