Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var akkurat som om den "kulen" i leggen løsnet på lørdag, så nå er jeg uten krykker. Litt dumt i grunn... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*oppdatert*

..og forrr en jobb.. :dåne:

Satt og tenkte på beinet ditt, men fikk svar på slutten..

Om du mener det er "dumt"... ..så kan du jo ta frem krykkene, når "behovet" er der... :lur: ..... :fnise:

:kaffekopp: og en :smoke: ??

Skrevet

Det var kjekt med krykker og å "måtte holde beinet i ro-ordre fra legen". Da måtte nemlig resten av husstanden rydde og vaske her... :fnise:

Skrevet
Det var kjekt med krykker og å "måtte holde beinet i ro-ordre fra legen". Da måtte nemlig resten av husstanden rydde og vaske her... :fnise:

Nemlig...!! :lur:

Du kan jo få enkelte "tilbakefall"... :lur:

:fnise:

Skrevet

Bare husk å halte på riktig ben! :sjarmor:

Det hørtes fælt ut å sove i en stol hele natten. :kose:

Skrevet
Nemlig...!! :lur:

Du kan jo få enkelte "tilbakefall"... :lur:

:fnise:

Jeg er fortsatt ikke helt bra nei... :fnise:

Bare husk å halte på riktig ben! :sjarmor:

Det hørtes fælt ut å sove i en stol hele natten. :kose:

Ingen problem med å halte på det riktige, kjenner fortsatt at det er "vondt" men ikke så vondt at jeg må bruke krykker. Dessverre... :ler:

Har hatt en effektiv runde rundt i 1 etasje.

Har tømt oppvaskmaskinen

Vært ute med søppel

Rydda kjøkken og vaska benker

Støvsugd godt i stua

Rydda i stua

Rista matta som ligger foran verandadøra

Støvsugd kjøkken

Støvsugd gang

Venter på at Prinsessa kommer hjem fra jobb, så skal hun være med på en liten runde og levere ut "tiggerbrev" :sukk:

Skrevet
Har sitti ute og lest en hel bok. Det var kjempedeilig og gjorde underverker for brunfargen ;)

Hvilken da? *bok-nysgjerrig*

Skrevet

Nr 23 (tror jeg det var) i Sønnavind serien.. Fort gjort med andre ord.. :ler:

Skrevet

Så flink du har vært. :klappe:

Skrevet
Venter på at Prinsessa kommer hjem fra jobb, så skal hun være med på en liten runde og levere ut "tiggerbrev" :sukk:

Ja, skolegang er slitsomt. :ler: Eller har Annie-mannen skjulte egenskaper som prinsesse?

Skrevet

Har laget pizza og hatt det til middag i dag. Etterpå hadde jeg en liten dupp på sofaen. DEILIG! Bør sikkert gjøre noe her, men gidder jeg?

NOPE! :riste:

Skrevet
Har sitti ute og lest en hel bok. Det var kjempedeilig og gjorde underverker for brunfargen ;)

Så deilig det hørtes ut! Håper det blir fint vær til helgen, for da har jeg kanskje tid til å nyte solen litt :ler:

Klokken 06.45 våknet jeg i stresslessen i morges. Hadde visst sovet der i natt jeg. Aner ikke når mannen la seg, men jeg har tydeligvis vært for trøtt til å følge etter. Våknet og så at jeg ikke skulle opp før om 3 kvarter og la meg under pleddet på sofaen og sov litt til....

Har satt på oppvaskmaskinen og drikker :kaffekopp: . Vurderer å ta en tur til en venninne, men burde gjort litt i huset først.. *tenke*

Det hørtes ikke helt behaglig ut å sove i en stressless hele natten... Sofaen hørtes bedre ut...

Jeg er fortsatt ikke helt bra nei... :fnise:

Ingen problem med å halte på det riktige, kjenner fortsatt at det er "vondt" men ikke så vondt at jeg må bruke krykker. Dessverre... :ler:

Har hatt en effektiv runde rundt i 1 etasje.

Har tømt oppvaskmaskinen

Vært ute med søppel

Rydda kjøkken og vaska benker

Støvsugd godt i stua

Rydda i stua

Rista matta som ligger foran verandadøra

Støvsugd kjøkken

Støvsugd gang

Så flink du har vært idag!! :tommelopp:

Har laget pizza og hatt det til middag i dag. Etterpå hadde jeg en liten dupp på sofaen. DEILIG! Bør sikkert gjøre noe her, men gidder jeg?

NOPE! :riste:

Synes du kan hvile resten av kvelden med god samvittighet! :jepp:

:klem:

Skrevet

Jeg sov faktisk ganske godt i stolen i natt. Hadde ikke vondt noe sted, men var kald på føttene, for jeg hadde ikke sokker på meg og heller ikke noe pledd over meg.. :fnise:

Har ikke gjort noe mer i dag, så da gjør jeg som du sa Løven, slapper av med god samvittighet :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...