Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper dere koste dere hos foreldrene dine. :)

Det snødde natt til 17.mai da jeg var russ husker jeg. Brrrr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Have fun! :vinke:

Det hadde vi :)

Innom for å si vel overstått 17. mai! Sludd og regn her også, hele dagen. Vi har holdt oss inne :).

Like greit det, når det er sånt vær :sukk:

Herlig 17. mai ja, regn, sludd og snø om hverandre. *grøss* Vel, vel, jeg nektet å se toget, orket bare ikke tanken på å gå ut i det været. Men heldigvis klarnet det fint opp på kvelden, så jeg fikk med fyrverkeriet. Det var utrolig flott i år, selv om det føltes som om jeg skulle fryse ihjel ;)

Så flott at du i hvertfall fikk med deg fyrverkeriet. :) Det pleier å være bra :Nikke:

Håper dere koste dere hos foreldrene dine. :)

Det snødde natt til 17.mai da jeg var russ husker jeg. Brrrr.

Vi hadde det kjempefint! Og 17. mai feiringen har jeg allerede fortrengt! :roll:

Skrevet

Takk for :kaffekopp: Inlove: I dag koser jeg meg ute i sola, som akkurat nå har gjemt seg litt, med en bok og kaffe. Kan man bedre ha det? :)

Stor :klem: til alle som er innom.

Skrevet

Kos deg i :sol: du. I dag er det jeg som har fått :regn:

Skrevet
Takk for :kaffekopp: Inlove: I dag koser jeg meg ute i sola, som akkurat nå har gjemt seg litt, med en bok og kaffe. Kan man bedre ha det? :)

Stor :klem: til alle som er innom.

*oppdatert*

Er det virkelig sitte-ute vær hos deg i dag, jeg fryser!

Skrevet

Har sitti ute og lest en hel bok. Det var kjempedeilig og gjorde underverker for brunfargen ;)

Skrevet

Så deilig! :-D

Dagen min ble liksom borte. :ler:

Skrevet

Her har været vært så skiftende i dag at det ikke har nytta å sitte ute. Borti der som snuppa rir tordna det skikkelig i dag. (fy flate for en teit setning :fnise: )

Ha en fin kveld Annie :klemmer:

Skrevet

Har hatt en superduper PCfri dag. Begynner å like dette... :)

I morra blir jeg borte på formiddagen. Skal være med en venninne til byen og bytte noen kjoler datteren hennes hadde fått.

Håper det blir bra vær etterpå, sånn at jeg kan sitte ute i :sol:

Skrevet

Burde gå å legge meg.

Skal bare ta en :smoke: til... :fnise:

Skrevet

Håper du har en fin dag. :klemmer:

Skrevet

Var med venninnen min på en knøttliten bytur i formiddag. Da jeg kom hjem var jeg trøtt og la meg og sov en times tid. Våknet med forferdeliget hodepine som gikk over i migrene. Måtte sove i et par timer til. Laget så middag og vaffelrøre og vi fikk besøk av svoger og svigerinne. Prinsessa stekte vafler og de ble kjempegode :sikle:

Nå er det MGP som gjelder, og det er i grunnen like dårlig som alltid..

Skrevet

Dumme hodepinen :troest:

Flinke prinsessa som stekte vafler :rødme:

MGP - fikk ikke sett det :sur:

Skrevet

Håper MGP kurerte hodepinen. :kose:

(*betviles*)

Skrevet

Da MGP begynte var hodepinen heldigvis over :ler: Men at jeg unngikk å få en ny da jeg så på det, er for meg et under...

Skrevet

Klokken 06.45 våknet jeg i stresslessen i morges. Hadde visst sovet der i natt jeg. Aner ikke når mannen la seg, men jeg har tydeligvis vært for trøtt til å følge etter. Våknet og så at jeg ikke skulle opp før om 3 kvarter og la meg under pleddet på sofaen og sov litt til....

Har satt på oppvaskmaskinen og drikker :kaffekopp: . Vurderer å ta en tur til en venninne, men burde gjort litt i huset først.. *tenke*

Skrevet

Hvordan går det med beinet ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...