loffen Skrevet 18. mai 2008 #3481 Skrevet 18. mai 2008 Håper dere koste dere hos foreldrene dine. Det snødde natt til 17.mai da jeg var russ husker jeg. Brrrr.
Annie Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3482 Skrevet 18. mai 2008 Have fun! Det hadde vi Innom for å si vel overstått 17. mai! Sludd og regn her også, hele dagen. Vi har holdt oss inne . Like greit det, når det er sånt vær Herlig 17. mai ja, regn, sludd og snø om hverandre. *grøss* Vel, vel, jeg nektet å se toget, orket bare ikke tanken på å gå ut i det været. Men heldigvis klarnet det fint opp på kvelden, så jeg fikk med fyrverkeriet. Det var utrolig flott i år, selv om det føltes som om jeg skulle fryse ihjel Så flott at du i hvertfall fikk med deg fyrverkeriet. Det pleier å være bra Håper dere koste dere hos foreldrene dine. Det snødde natt til 17.mai da jeg var russ husker jeg. Brrrr. Vi hadde det kjempefint! Og 17. mai feiringen har jeg allerede fortrengt!
Annie Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3484 Skrevet 19. mai 2008 Takk for Inlove: I dag koser jeg meg ute i sola, som akkurat nå har gjemt seg litt, med en bok og kaffe. Kan man bedre ha det? Stor til alle som er innom.
Sauen Shaun Skrevet 19. mai 2008 #3485 Skrevet 19. mai 2008 Kos deg i du. I dag er det jeg som har fått
kamela Skrevet 19. mai 2008 #3486 Skrevet 19. mai 2008 Takk for Inlove: I dag koser jeg meg ute i sola, som akkurat nå har gjemt seg litt, med en bok og kaffe. Kan man bedre ha det? Stor til alle som er innom. *oppdatert* Er det virkelig sitte-ute vær hos deg i dag, jeg fryser!
Annie Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3487 Skrevet 19. mai 2008 Har sitti ute og lest en hel bok. Det var kjempedeilig og gjorde underverker for brunfargen
malle Skrevet 19. mai 2008 #3489 Skrevet 19. mai 2008 Her har været vært så skiftende i dag at det ikke har nytta å sitte ute. Borti der som snuppa rir tordna det skikkelig i dag. (fy flate for en teit setning ) Ha en fin kveld Annie
Annie Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3490 Skrevet 19. mai 2008 Har hatt en superduper PCfri dag. Begynner å like dette... I morra blir jeg borte på formiddagen. Skal være med en venninne til byen og bytte noen kjoler datteren hennes hadde fått. Håper det blir bra vær etterpå, sånn at jeg kan sitte ute i
Annie Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3491 Skrevet 19. mai 2008 Burde gå å legge meg. Skal bare ta en til...
Annie Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3495 Skrevet 20. mai 2008 Var med venninnen min på en knøttliten bytur i formiddag. Da jeg kom hjem var jeg trøtt og la meg og sov en times tid. Våknet med forferdeliget hodepine som gikk over i migrene. Måtte sove i et par timer til. Laget så middag og vaffelrøre og vi fikk besøk av svoger og svigerinne. Prinsessa stekte vafler og de ble kjempegode Nå er det MGP som gjelder, og det er i grunnen like dårlig som alltid..
Sauen Shaun Skrevet 20. mai 2008 #3496 Skrevet 20. mai 2008 Dumme hodepinen Flinke prinsessa som stekte vafler :rødme: MGP - fikk ikke sett det
Annie Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3498 Skrevet 21. mai 2008 Da MGP begynte var hodepinen heldigvis over Men at jeg unngikk å få en ny da jeg så på det, er for meg et under...
Annie Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3499 Skrevet 21. mai 2008 Klokken 06.45 våknet jeg i stresslessen i morges. Hadde visst sovet der i natt jeg. Aner ikke når mannen la seg, men jeg har tydeligvis vært for trøtt til å følge etter. Våknet og så at jeg ikke skulle opp før om 3 kvarter og la meg under pleddet på sofaen og sov litt til.... Har satt på oppvaskmaskinen og drikker . Vurderer å ta en tur til en venninne, men burde gjort litt i huset først.. *tenke*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå