Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har heller aldri hørt om fyrverkeri på 17.mai. Men moro å høre om andre tradisjoner enn jeg er vant til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vil uuuuuuuuut!!

Har noen stengt deg inne?! :lete:

:fnise:

Skrevet

HEIA ROSENBORG!!!

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Ha en fin 17.mai :flagg:

Skrevet
Takk i like måte Tigern :flagg::klem:

Blir ikke det i morra nei. Skal reise til familien i morra etter toget :flagg:

Det foregår i "nabobyen", men jeg ser du har fått forklaring :)

Godt du satte byen i hermetegn. Riktignok har de fått både pol og kjøpesenter, men jeg klarer ikke kalle det by likevel ;)

Skrevet
Jeg vil uuuuuuuuut!!

Jeg vil ut, jeg vil ut, jeg vil ut og drikke meg full..... :digge:

Godt du satte byen i hermetegn. Riktignok har de fått både pol og kjøpesenter, men jeg klarer ikke kalle det by likevel ;)

Måtte få med hermetegnene ja. By er det ikke, men det er lettere å forklare på den måten uten å si hvor det var ;)

Skrevet

ØNSKER ALLE EN FIN 17. MAI :flagg::klem:

I morra tidlig er det opp kl 7 og få ungene avgårde til første spilling. De skal møte opp 7.45. Deretter skal de spise frokost med korpset og gå i barnetoget.

Mannen og jeg har noen timers fri fra vi har kjørt ungene, til vi skal bort og se barnetoget. Da rekker vi å dusje og ordne oss da. Deilig å slippe det før kl 8 på morran...

Skrevet (endret)

Det betyr forresten at det blir i underkant av 5 timers søvn i natt.. :Gjesp: Jaja, det går vel det også...

Endret av Annie
Skrevet

Jeg blir så lei meg. Å våkne til hvit bakke og vite trær på 17 mai er ikke morsomt!

Aner ikke hva jeg skal ha på beina, pga beinet har jeg brukt sandaler de siste dagene. HVA SKAL JEG HA PÅ MEG NÅ??? :sukk:

Skrevet

Er heldigvis ikke snø på bakken her. Eller når jeg sto opp kl 9, så var det ikke snø. Men det var snø i luften. :sur:

Håper det blir varmere utover dagen. :klem:

Skrevet (endret)

Her er det blå himmel med bittelitt skyer, men med sol.... :sjenert:

Men ønkser dere uansett en fin 17.mai! :-D

Endret av Loevinna
Skrevet

Et, dessverre, forferdelig barnetog er over. Det har snødd HELE tiden og Prinsessa ringte og gråt fordi hun var så kald. Mannen og jeg heiv oss i bilen. Utstyrt med varm kakao, pledd, tørre vanter og hansker og fikk litt varme i ungene midtveis i toget.

Nå er vi hjemme og jeg vurderer seriøst å droppe resten av feiringen, som heldigvis er flyttet fra parken til idrettshallen her. Tror vi pakker og reiser til foreldrene mine i stedet.

Gjest Tigerjente
Skrevet

Så dumt med snøen!! Håper resten av feiringen blir bra til tross, det blir nok en 17.mai dere kommer til å huske...

Skrevet

Denne dagen kommer vi nok til å huske ja!! :ler:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Jeg husker spesielt godt en 17.mai feiring fra da jeg var liten. Da orka vi ikke gå i tog, men sto i vinduet og så på alle paraplyene som gikk forbi...

Også husker jeg den 17.mai da jeg var nygravid med prinsen og ble nekta å kjøre radiobiler på tivoli ¨:fnise:

Skrevet
Et, dessverre, forferdelig barnetog er over. Det har snødd HELE tiden og Prinsessa ringte og gråt fordi hun var så kald. Mannen og jeg heiv oss i bilen. Utstyrt med varm kakao, pledd, tørre vanter og hansker og fikk litt varme i ungene midtveis i toget.

Nå er vi hjemme og jeg vurderer seriøst å droppe resten av feiringen, som heldigvis er flyttet fra parken til idrettshallen her. Tror vi pakker og reiser til foreldrene mine i stedet.

Foreldrebesøk hørtes jo koselig ut. Jeg har aldri hørt om snø på 17.mai før, så klarer ikke helt å skjønne hvordan det er... :sjenert:

:klem:

Så dumt med snøen!! Håper resten av feiringen blir bra til tross, det blir nok en 17.mai dere kommer til å huske...

:jepp:

Denne dagen kommer vi nok til å huske ja!! :ler:

Kanskje ikke akkurat på den positive måten :ler:

Jeg husker spesielt godt en 17.mai feiring fra da jeg var liten. Da orka vi ikke gå i tog, men sto i vinduet og så på alle paraplyene som gikk forbi...

Også husker jeg den 17.mai da jeg var nygravid med prinsen og ble nekta å kjøre radiobiler på tivoli ¨:fnise:

Ja, det var jo rart... :ler:

Skrevet

Nei nå stikker vi :goodbye:

Skrevet

Innom for å si vel overstått 17. mai! Sludd og regn her også, hele dagen. Vi har holdt oss inne :).

Skrevet

Herlig 17. mai ja, regn, sludd og snø om hverandre. *grøss* Vel, vel, jeg nektet å se toget, orket bare ikke tanken på å gå ut i det været. Men heldigvis klarnet det fint opp på kvelden, så jeg fikk med fyrverkeriet. Det var utrolig flott i år, selv om det føltes som om jeg skulle fryse ihjel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...