Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slemme stemødre gir høyere temperatur enn strenge mødre... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det er meldt 1 grad og sludd i morra!!!! :sur::frustrert::sinna::trist: :gråte::grine:

Jeg visste jeg burde holdt meg i Oslo :sur::trist::gråte::grine:

Meh, ser nå at det skal bli akkurat samme været i Oslo....

Endret av *Enigma*
Skrevet
*overveier å starte bekymringstråd på barn og familie -"Min venninne pisker stesønnen sin"* :skratte:

:hoho:

Skrevet

Min dag på sofaen med tekopp, fjernkontroll og pledd blir mer og mer tiltalende.

Skrevet

Hvordan gikk det med de stjernene?

Skrevet

Jeg sydde stjernene på kraven. En på hver side. Skravla var så snill å sende meg en link, og da gjorde jeg som det sto der, selvom de hadde ståkrage og ikke sånn bretta som vi har. Det får bli som det blir..

Skrevet
*overveier å starte bekymringstråd på barn og familie -"Min venninne pisker stesønnen sin"* :skratte:

:hoho: OG datteren sin! :ler:

Hun har vel ikke tenkt å piske mannen sin også vel? Mishandling av partneren kan vel også gjøre seg i en egen tråd... :hoho:

Skrevet

Det blir i en SM tråd.. :lur:

Skrevet
Det blir i en SM tråd.. :lur:

Selvsagt... :klaske:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Innom for å ønske en flott 17.mai feiring i morgen.

Skrevet

Håper du får en fin helg, skal du se fyrverkeriet i morgen hvis været ikke er for dårlig da?

Skrevet
Håper du får en fin helg, skal du se fyrverkeriet i morgen hvis været ikke er for dårlig da?

Fyrverkeri på en 17.mai?? :klø: har jeg aldri hørt om jeg.. :sjenert:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Det har de i sentrum av Bergen også. Tigermannen så rart på meg da jeg sa jeg ville reise inn for å se på det. Også lo han rått - "tror du har tatt feil av 17.mai og nyttårsaften snuppa... " Striledusten vet jo ingenting.... :fnise:

Skrevet

Den som ler sist... :ler:

Skrevet

Jepp, det arrangeres festfyrverkeri hver 17.mai. Det pleier å være utrolig flott å se på. Hele handelsstanden sponser fyrverkeriet, så vi snakker proft opplegg. Synes det er en fin avslutning på 17.mai.

Skrevet
Det har de i sentrum av Bergen også. Tigermannen så rart på meg da jeg sa jeg ville reise inn for å se på det. Også lo han rått - "tror du har tatt feil av 17.mai og nyttårsaften snuppa... " Striledusten vet jo ingenting.... :fnise:

Jepp, det arrangeres festfyrverkeri hver 17.mai. Det pleier å være utrolig flott å se på. Hele handelsstanden sponser fyrverkeriet, så vi snakker proft opplegg. Synes det er en fin avslutning på 17.mai.

Da har jeg lært noe nytt også idag. Her jeg er ifra er det ikke vanlig med fyrverkeri, derfor jeg ble forvirret :)

Skrevet
Innom for å ønske en flott 17.mai feiring i morgen.

Takk i like måte Tigern :flagg::klem:

Blir ikke det i morra nei. Skal reise til familien i morra etter toget :flagg:

Det foregår i "nabobyen", men jeg ser du har fått forklaring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...