Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet
ELSKER 17 mai jeg. :flagg:

Glade barn, korpsmusikk, pynta folk, flagg overalt og i tillegg Norge på sitt vakreste. Det kan ikke bli feil det :)

Vet ikke hva vi skal på 17. mai, dagen feires uten barn. Jeg vil til byen og se på toget, men har ikke fått noe svar på hva mannen vil :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er heldigvis aldri helt uten barn 17 mai :)

Skrevet
Vi er heldigvis aldri helt uten barn 17 mai :)

Gjør ikke så mye for meg, bare vi finner på et eller annet, de siste 2 årene har vi ikke tilbragt 17. mai sammen!

Skrevet

Så trist. Jeg er nødt til å feire sammen med Mannen. Noe annet er utenkelig..

Skrevet
Så trist. Jeg er nødt til å feire sammen med Mannen. Noe annet er utenkelig..

Mannen her har prioritert å feire sammen med sin mor de siste årene . . . . .

Skrevet

TULLING!!! Er det ikke på tide at han sjekker navnet i gifteringen? :kjefte:

Skrevet

:skratte: Det kan du si !

Skrevet

Dere får se i dem 16 mai, kanskje han skjønner hintet. Spørre om det står feil navn i hans... :ler:

Skrevet

Får vel satse på en avklaring litt før det ;)

Skrevet

Det er sikkert lurt :Nikke:

Skrevet (endret)
ELSKER 17 mai jeg. :flagg:

Glade barn, korpsmusikk, pynta folk, flagg overalt og i tillegg Norge på sitt vakreste. Det kan ikke bli feil det :)

Ja barnetoget er herlig! Men etter det da? Det er ferdig klokka 11.30 kanskje.. Og hva f... gjør vi etter det da? Stivpynta og fremdeles mett etter frokost. Det er for tidlig for bløtkake/lunch/middag etc. Vente til klokka fire for å prøve lykkehjulet på skolen?

:fnise:

Helt enig!!! :klaske:

Endret av loffen
Skrevet

Har ikke helt lagt planene for 17.mai enda jeg. Men regner med at jeg ender opp i det lokalet jeg pleier å vanke i til vanlig. Skal være åpen kafè der om formiddagen og festmøte på ettermiddagen. Også må jeg vel en tur ut for å se på barnetog og borgertog. Må se om jeg får møtt lille nevø også. Han er nok i byen den dagen han også. :hoppe:

Skrevet
Hva er det du ikke liker med 17. mai da . . . .

Alt... :sjenert:

Skrevet

Største problemet med 17. mai er at jeg som barnløs egentlig ikke har så mye å finne på. Frokost med venner er planlagt, og så er det jo alltid gøy å stå og kritisere skolekorpsene på Karl Johan (ja, jeg er et ondt ondt menneske som ikke setter pris på spillegleden! :ler: ) men etterpå? jeg er i en slags mellomfase der jeg ikke kjenner nok etablerte par til at det er naturlig å henge med dem og alle mine næreste venner er single og også i mellomfase mellom fest og grilling.

Men det er alltid stas å gå i bunaden min!

Skrevet

Har lyst til å gå i bunaden min jeg også. Men den er for liten :gråte:

Skrevet
Nå skal vi spise :sikle:

Tror du bare at du kan si at dere skal spise, og la være å si HVA dere har til middag :nei:

Skrevet
Tror du bare at du kan si at dere skal spise, og la være å si HVA dere har til middag :nei:

Hun har lagt menyen i bloggen i dag. Så jeg vet hva de har til middag. :jepp:

Skrevet
Hun har lagt menyen i bloggen i dag. Så jeg vet hva de har til middag. :jepp:

Nysgjerrig som jeg er . . . . . .

må jeg inn i bloggen :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...