Ugla Skrevet 7. mai 2008 #3241 Skrevet 7. mai 2008 Jøss som du har jobbet i huset i dag, Annie... :dåne: Lyst til å fortsette, her hos meg? Eller skal jeg komme med skittentøyet mitt, og fylle opp din tomme kurv.. Driftig husmor du, Annie!!!
loffen Skrevet 7. mai 2008 #3242 Skrevet 7. mai 2008 Der må jeg melde pass gitt........ bruker som regel sekk jeg.
Annie Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3243 Skrevet 7. mai 2008 Jøss som du har jobbet i huset i dag, Annie... :dåne: Lyst til å fortsette, her hos meg? Eller skal jeg komme med skittentøyet mitt, og fylle opp din tomme kurv.. Driftig husmor du, Annie!!! Har vært flink i dag ja. Og nå er det tomt i skittentøydunken min! :juhu:
Ugla Skrevet 7. mai 2008 #3245 Skrevet 7. mai 2008 NUH tar jeg kvelden! Sov godt Alle rede..?? :klø: Er du ikke i form..? :klø: ..Næhhh.. ..sant.. du er jo gravid... Sov godt da, Annie...
Multi Skrevet 8. mai 2008 #3246 Skrevet 8. mai 2008 Har vært flink i dag ja. Og nå er det tomt i skittentøydunken min! :juhu: Ikke hos meg , men klesvask er ikke det verste. God morgen!
Daria Skrevet 8. mai 2008 #3247 Skrevet 8. mai 2008 Der må jeg melde pass gitt........ bruker som regel sekk jeg. *plutselig og kraftig hosteanfall*
Annie Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3249 Skrevet 8. mai 2008 Alle rede..?? :klø: Er du ikke i form..? :klø: ..Næhhh.. ..sant.. du er jo gravid... Sov godt da, Annie... Var flink i går ja. Men lå omtrent en time og leste da.. Ikke hos meg , men klesvask er ikke det verste. God morgen! Skal bare vaske gulver her i dag tror jeg. Og skifte på sengene.. Og da kan jeg vel støvsuge oppe - og dermed var det i gang igjen.. *plutselig og kraftig hosteanfall*
Annie Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3250 Skrevet 8. mai 2008 (endret) Holder på å knote i Excel. :klø: Har aldri lært det og kan det dermed ikke. Heldigvis er mannen god i det, så jeg kan spørre han om jeg trenger hjelp. Endret 8. mai 2008 av Annie
Impala Skrevet 8. mai 2008 #3251 Skrevet 8. mai 2008 Var god på ecxel før, men siden jeg nesten ikke bruker det, har jeg glemt masse.
*Enigma* Skrevet 8. mai 2008 #3253 Skrevet 8. mai 2008 God morgen, Annie Ikke slit deg ut da, du må passe på å få deg nok kg-pauser og :kaffe:
loffen Skrevet 8. mai 2008 #3254 Skrevet 8. mai 2008 Håper du får en deilig dag! Her er det nydelig sommervær igjen, og jeg har trukket ut på terrassen. Og ingen naboer i sikte.
kamela Skrevet 8. mai 2008 #3256 Skrevet 8. mai 2008 Holder på å knote i Excel. :klø: Har aldri lært det og kan det dermed ikke. Heldigvis er mannen god i det, så jeg kan spørre han om jeg trenger hjelp. Er generelt klønete når det gjelder data, jeg *SUKK*
Annie Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3257 Skrevet 8. mai 2008 Var god på ecxel før, men siden jeg nesten ikke bruker det, har jeg glemt masse. Har aldri brukt det og kan enda mindre.. Men det er nok ganske morsomt når man får det til. Klarte å lage et par formler :juhu: Men om jeg husker det til neste gang er tvilsomt... :kaffekopp: TAKK!! Drikker kaffe til jeg stuper her i dag... God morgen, Annie Ikke slit deg ut da, du må passe på å få deg nok kg-pauser og :kaffe: Er nesten ferdig med det jeg driver med, og da skal jeg ut i Håper du får en deilig dag! Her er det nydelig sommervær igjen, og jeg har trukket ut på terrassen. Og ingen naboer i sikte. Her er det også herlig i dag Til alle Greys fans Ooooo baby :rødme: Er generelt klønete når det gjelder data, jeg *SUKK* Er ikke stort bedre jeg..
Daria Skrevet 8. mai 2008 #3259 Skrevet 8. mai 2008 Til alle Greys fans Ooooo baby :rødme: Skal du ta turen inn for å sikle?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå