Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2008 #3221 Skrevet 7. mai 2008 Det var en strålende idè!! :juhu: Når kommer du? *finner fram sengetøy*
kort innpå Skrevet 7. mai 2008 #3226 Skrevet 7. mai 2008 Heisann! Jeg ser KI er her. Jeg må begynne å logge meg inn som annonym, dere blir jo gravide av att det er en mann som er innom i bøkene her. Jeg tenkte det ikke var så falig å gå innom her når Annie er allerede gravid, men jeg tenkte ikke på att dere andre kunne komme innom når jeg er her. Og med meg det er å be om å gravid Inlove, så..............
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2008 #3228 Skrevet 7. mai 2008 Jeg må begynne å logge meg inn som annonym, dere blir jo gravide av att det er en mann som er innom i bøkene her. Jeg tenkte det ikke var så falig å gå innom her når Annie er allerede gravid, men jeg tenkte ikke på att dere andre kunne komme innom når jeg er her. Og med meg det er å be om å gravid Inlove, så.............. Ingen fare, jeg er visst allerede gravid med pianisten blir det påstått. Jeg har jo både snakket med ham og klemt på ham... Her inne er det JEG som skal med KI!! Har du ikke hørt om å dele da Annie? Vi har jo bare en mann her, og da får han litt med oss alle...
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2008 #3230 Skrevet 7. mai 2008 Du kan med han i din egen bok! Jammen KI er aldri hos meg...
Annie Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3231 Skrevet 7. mai 2008 Du får friste han da skjønner du... Han pleier å komme ilende hver gang han hører en koffert bli åpnet
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2008 #3233 Skrevet 7. mai 2008 Jammen jeg er så dårlig til å slenge kofferter jeg. Dere får gi litt eksperthjelp inne hos meg da, dere som kan det...
Skravla Skrevet 7. mai 2008 #3234 Skrevet 7. mai 2008 Jammen jeg er så dårlig til å slenge kofferter jeg. Dere får gi litt eksperthjelp inne hos meg da, dere som kan det... Der må jeg melde pass gitt........ bruker som regel sekk jeg.
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2008 #3235 Skrevet 7. mai 2008 Der må jeg melde pass gitt........ bruker som regel sekk jeg. Sææææææææærlig... Du har liksom ikke slengt kofferter her og der nei...
Skravla Skrevet 7. mai 2008 #3237 Skrevet 7. mai 2008 Sææææææææærlig... Du har liksom ikke slengt kofferter her og der nei... *snurt*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå