*Enigma* Skrevet 6. mai 2008 #3163 Skrevet 6. mai 2008 Dårlig gjort av deg å skrive sånn, jeg skal liksom være flink og jobbe da, ikke la meg distrahere av festlige dagbøker
Ugla Skrevet 6. mai 2008 #3164 Skrevet 6. mai 2008 Du er ikke rektig Annie Gærning Ikke oppdaget det før nå.. Men hvor er Annie i dag.. Setter igjen litt fersk :kaffekopp:
malle Skrevet 6. mai 2008 #3165 Skrevet 6. mai 2008 Hun sover sikkert Ugla. De gravide er jo ofte trøtte, og trenger ekstra søvn. (men det visste du jo kanskje, for er ikke du det og?)
Ugla Skrevet 6. mai 2008 #3167 Skrevet 6. mai 2008 (..for er ikke du det og?) ..kanskje litt.. ..ikke mye.. Men hva med deg, malle... Kan jo bli smittet...
Ugla Skrevet 6. mai 2008 #3169 Skrevet 6. mai 2008 Nei, det er jeg helt sikkert ikke. Tror jeg da Du tror ja... Da tror jeg at du også er litt... Men hvor blir det av Annie....
Multi Skrevet 6. mai 2008 #3172 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Kan ikke se at hun har meldt om fravær? Endret 6. mai 2008 av Multi
Annie Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3173 Skrevet 6. mai 2008 Hmmm... :klø: *skeptisk* Det må i såfall bli ei klokke med bare Annie- (og Ugla-) tid, ellers blir det kjedelig her om kvelden/natta... Tiden bruker vi som VI vil Det er Her også :juhu: Du er ikke rektig Annie MOI?? HA en god dag forresten. Takk i like måte Gærning Dårlig gjort av deg å skrive sånn, jeg skal liksom være flink og jobbe da, ikke la meg distrahere av festlige dagbøker Ikke oppdaget det før nå.. Men hvor er Annie i dag.. Setter igjen litt fersk :kaffekopp: Har vært med en venninne på tur i dag. Etterpå var vi her og drakk kaffe, og så har jeg rydda litt her.
malle Skrevet 6. mai 2008 #3174 Skrevet 6. mai 2008 Du skjønner det, at nå er alle her så vant med at du er her hele tida, så det er ekstra viktig at du melder fravær.
Annie Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3176 Skrevet 6. mai 2008 Nå skal vi grille Blir bare pølser i lompe med potetsalat i dag. Deilig når det er enkelt.
Annie Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3178 Skrevet 6. mai 2008 Mannen er hos en fyr og hører på noen høyttalere. Ungene er i seng, og jeg skulle vært på styremøte. Jaja, uten bil og barnevakt, så gikk ikke det. Sov et par timer på sofaen i sta. Prinsessa var på drilløvelse og da slappet jeg av litt. Gjorde godt for hode og nakke. Har satt på en ny vaskemaskin og brettet det som var i tørketrommelen. La på plass en balje da jeg la Prinsessa i sta også. Vurderer å finne frem støvsugeren nå, gidder ikke se FF.
Sauen Shaun Skrevet 6. mai 2008 #3179 Skrevet 6. mai 2008 Gidder ikke se FF heller. For snart er det Herrene på radio :juhu:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå