Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God morgen! :sol:

:kaffekopp:

Så godt det var å komme inn her :) BÅDE :sol: og :kaffekopp:

Ha en flott dag :klem:

Skrevet

Skal fikse meg litt og så reiser vi til byen. Mannen ville visst kjøpe bursdagsgave til meg, men ville at jeg skulle peke ut noe.. Jeg aner da ikke hvor mye han har tenkt til å bruke og syns det er forferdelig kjedelig å skulle plukke ut noe til meg selv. Overraskelser er myyye morsommere..

Skrevet
Skal fikse meg litt og så reiser vi til byen. Mannen ville visst kjøpe bursdagsgave til meg, men ville at jeg skulle peke ut noe.. Jeg aner da ikke hvor mye han har tenkt til å bruke og syns det er forferdelig kjedelig å skulle plukke ut noe til meg selv. Overraskelser er myyye morsommere..

Men fy som du griner når de kommer. :ler:

Skrevet
:ler: Det burde dere ha filmet for oss andre.
Skrevet

Jeg må slutte å drikke kaffe, så dette er en tekopp :kaffekopp:

Kos deg i byen i dag, Annie

Skrevet

Filmet vel ikke, men ligger noen bilder i spacet......

Skrevet

*Håper Annie peker ut noe dyrt og flott*

Skrevet
Har tørket over gulvet til Prinsessa. Hun får pent rydde der før jeg gidder å gjøre rent. Så stor har hun faktisk blitt.

Har vært sløv resten av dagen føler jeg. Dvs, jeg har fått vasket endel klær, og holder på å vaske vintertøy og klargjøre det for å bli pakket bort.

Synes hun er stor nok til å vaske selv også jeg da :sjenert:

Skrevet
Men fy som du griner når de kommer. :ler:

:ler:

:sjenert:

Er VELDIG glad for at det ikke ble filmet.. :ler:

:ler:

:fnise:

Jeg må slutte å drikke kaffe, så dette er en tekopp :kaffekopp:

Kos deg i byen i dag, Annie

Takk for det, hadde en kjempehyggelig tur med mannen :rødme:

*Håper Annie peker ut noe dyrt og flott*

:Hehe:

Synes hun er stor nok til å vaske selv også jeg da :sjenert:

Joda, og hun gjør også normalt det, men nå er det pipestøv og det er vanskeligere å vaske enn normalt støv. :opplyser: Hun er faktisk flink i huset, mest til å rote kanskje, men når jeg først får henne i gang, er hun flink.

Skrevet

Hvem postet i: Kuppmakerne

Annie 704

malle 357

loffen 219

Multi 212

Inlove 209

Skravla 193

kamela 152

Ugla 96

Loevinna 88

Impala 85

Tigerjente 81

Brukernavn 75

iss 68

Daria 51

Yngste 35

kort innpå 25

*Enigma* 21

Idril 19

Aislin 17

Sunshine 13

kiwii 10

Jerle 6

Liljen 3

vimse 3

Wadjet 2

lille katt 2

Alive 1

Dallandra 1

Joker'n 1

Isobutane 1

MarianneE 1

amles 1

Skrevet

Jøss, her er jeg ikke ofte. :ler:

Jeg tok en kjapp runde i forskjellige dagbøker i forrige uke, for å sjekke hvem som hadde postet liksom (kjedet meg mens jeg var syk). Konklusjonen ble vel at Annie var nr 2 i de fleste dagbøker, bare slått av eieren selv......... Lurer på hva det kan tyde på. :hoho:

Skrevet

Hei, hei. Må si meg litt enig med deg, at det tross alt er hakket hyggeligere med en overraskelse i bursdagspresang enn å plukke ut selv. Samtidig kan jeg skjønne at mannfolka synes det er skummelt å skulle kjøpe noe, man hører jo så ofte om hvor mye feil de gjør når de selv plukker ut noe de tror dama vil like.

Håper du får en fin dag resten av dagen. Har dere like nydelig vær som vi har her?

Skrevet

Været er fantastisk! Mannen hadde tenkt å kjøpe perler til meg, men ante ikke hva slags perler jeg ville ha. Fant ingen jeg likte heller, men jakten fortsetter. Har sendt han noen linker på noe jeg likte på Bjørklund ;)

Ut og finne hagemøblene kanskje? :idesmil:

Skrevet

Ble ingen hagemøbler. Må ha hjelp av mannen til å få dem frem.

Har laget og spist middag. Spagetti med kjøttsaus. Enkelt og godt.

Kjøpte saltvannspray på HM i dag og har testa ut den også, den virker kjempebra! Og når den ikke koster mer enn 39,- så gjør det ikke noe om man evt må ha i litt mer enn salongvare til mangedoble prisen :)

Skrevet

Nå skal jeg se The 70's show. ELSKER den serien og ler like mye hver gang!

Skrevet
Kjøpte saltvannspray på HM i dag og har testa ut den også, den virker kjempebra! Og når den ikke koster mer enn 39,- så gjør det ikke noe om man evt må ha i litt mer enn salongvare til mangedoble prisen :)

Håper du blir fornøyd. Den de har på HM har fått masse skryt.

Skrevet

Perler blir fint! :-D

Saltvannsspray tror jeg ikke jeg trenger, gitt.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...