loffen Skrevet 16. april 2008 #2641 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg og..... og den var god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2642 Del Skrevet 16. april 2008 Har kjøpt inn kabaretgele i dag. Tenkte jeg skulle forsøke å lage en i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amles Skrevet 16. april 2008 #2643 Del Skrevet 16. april 2008 Titter bare innom for å si hei! Kjempekoselig at du titter innom naboen din iblant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2644 Del Skrevet 16. april 2008 Må passe på naboskapet nå når våren er her vet du. Brått så er det grilling og fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2008 #2645 Del Skrevet 16. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2646 Del Skrevet 16. april 2008 Vurderer å legge meg. Er sliten i skuldrene og overarmene. Og det uten å ha brukt dem!! Er litt lei kan man si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 16. april 2008 #2647 Del Skrevet 16. april 2008 Vurderer å legge meg. Er sliten i skuldrene og overarmene. Og det uten å ha brukt dem!! Er litt lei kan man si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2008 #2648 Del Skrevet 16. april 2008 Vurderer å legge meg. Er sliten i skuldrene og overarmene. Og det uten å ha brukt dem!! Er litt lei kan man si... :dåne: Gjør det du, så kanskje det er litt bedre i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 16. april 2008 #2649 Del Skrevet 16. april 2008 Jøss som dere har i dag... :dåne: Etter referatene å dømme, hadde dere en fin helg sammen... ...som om jeg noen gang hadde tvilt på det... Hadde vært morsomt å kunne vært "flue på veggen" hos dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2008 #2650 Del Skrevet 16. april 2008 Eller Ugla i yucca-palmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2008 #2651 Del Skrevet 16. april 2008 Husker ikke om det var en der da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. april 2008 #2652 Del Skrevet 17. april 2008 God morgen! Hvordan er formen i dag? Håper du føler deg litt bedre i skuldrene, og at tanna ikke gjør like vondt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 17. april 2008 #2653 Del Skrevet 17. april 2008 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2654 Del Skrevet 17. april 2008 :dåne: Gjør det du, så kanskje det er litt bedre i morra. La meg på sofaen og sov i 3 timer. Våknet gikk på badet og videre i senga og sov til morran Deilig. Jøss som dere har i dag... :dåne: Etter referatene å dømme, hadde dere en fin helg sammen... ...som om jeg noen gang hadde tvilt på det... Hadde vært morsomt å kunne vært "flue på veggen" hos dere... Syns du kunne vært med på selskapet uten å vært flue.. Eller Ugla i yucca-palmen. Husker ikke om det var en der da.. God morgen! Hvordan er formen i dag? Håper du føler deg litt bedre i skuldrene, og at tanna ikke gjør like vondt i dag. Tanna er bedre og formen likeså. Heldigvis Innom med en Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2655 Del Skrevet 17. april 2008 Tar en Inlove/Kamela i dag og drikker Pepsi Max på morran.. Tror ikke det skal bli noen fast vane gitt... Har satt på en vaskemaskin Tømt tørketrommelen Lagt skittentøy på vaskerommet Tømt oppvaskmaskin Rydda inn i oppvaskmaskinen Rydda litt på kjøkkenet Rydda i stua Kosta uteplassen Vært ute med matsøppel Syns jeg kan kose meg med et glass kaldt drikke nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. april 2008 #2656 Del Skrevet 17. april 2008 Skal jeg sette meg på deg eller? En av mine favoritt-trusler... Eller Ugla i yucca-palmen. Tar en Inlove/Kamela i dag og drikker Pepsi Max på morran.. Tror ikke det skal bli noen fast vane gitt... Har satt på en vaskemaskin Tømt tørketrommelen Lagt skittentøy på vaskerommet Tømt oppvaskmaskin Rydda inn i oppvaskmaskinen Rydda litt på kjøkkenet Rydda i stua Kosta uteplassen Vært ute med matsøppel Syns jeg kan kose meg med et glass kaldt drikke nå da Man har du ringt tannlegen? *streng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. april 2008 #2657 Del Skrevet 17. april 2008 Det var flere som skulle ringe i dag ja...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2658 Del Skrevet 17. april 2008 Man har du ringt tannlegen? *streng* Næsj.. Det var flere som skulle ringe i dag ja...... Jeg skal ikke ringe noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2659 Del Skrevet 17. april 2008 Man får stadig sjokk her i livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 17. april 2008 #2660 Del Skrevet 17. april 2008 Nå må du se å ringe.......(veldig streng) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå