loffen Skrevet 16. april 2008 #2581 Skrevet 16. april 2008 Nå har jeg vært og set på bildene. Mange fine (som ikke jeg har tatt ) ! Du har jo til og med rukket å skrive kommentarer til alle!
Skravla Skrevet 16. april 2008 #2582 Skrevet 16. april 2008 Kan slette dagboka mi jeg... Da maser vi via sms........
Brukernavn Skrevet 16. april 2008 #2583 Skrevet 16. april 2008 Har lagt ut referat og bilder i spacet mitt Har dere kommentarer så kom med dem. Kan du ikke sende meg adressen til spacet på pm eller noe.....har ikke msn her på jobb...
Skravla Skrevet 16. april 2008 #2584 Skrevet 16. april 2008 Ble visst bare 3 bilder ja. Er ganske sikker på at jeg tok flere jeg Men jeg lover på tro og ære at ikke noe er fjernet. Men jeg var jo ganske fjern i helgen da.
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2585 Skrevet 16. april 2008 *kniper sammen rompe'musklene'* Vi som skal takke - tenk at du ville feire dagen sammen med oss i Klanen Må se om jeg får til noe fornuftig på den stasjonære pc'n i dag - helt håpløs om dagen! Jeg gjentar: Dere ER verdens beste!! Trenger du den stasjonære til å lagre bildene? Nå har jeg vært og set på bildene. Mange fine (som ikke jeg har tatt ) ! Du har jo til og med rukket å skrive kommentarer til alle! Kommentarer er jo fort gjort Da maser vi via sms........ I can run, but I can't hide.. Kan du ikke sende meg adressen til spacet på pm eller noe.....har ikke msn her på jobb... Det kan jeg, men du må logge deg på med netpassport antakelig.. Det finner du uansett ut av. Ble visst bare 3 bilder ja. Er ganske sikker på at jeg tok flere jeg Men jeg lover på tro og ære at ikke noe er fjernet. Men jeg var jo ganske fjern i helgen da.
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2590 Skrevet 16. april 2008 Vi får ikke gjort noe med at du ikke var her, og du hadde stikki ut og spiste pizza når vi var på msn.
Sauen Shaun Skrevet 16. april 2008 #2591 Skrevet 16. april 2008 Fine bilder og gode minner om en fantastisk helg.
Skravla Skrevet 16. april 2008 #2592 Skrevet 16. april 2008 Vi får ikke gjort noe med at du ikke var her, og du hadde stikki ut og spiste pizza når vi var på msn.
Multi Skrevet 16. april 2008 #2593 Skrevet 16. april 2008 Vi får ikke gjort noe med at du ikke var her, og du hadde stikki ut og spiste pizza når vi var på msn. Jammen jeg var sulten og pizzamannen var treig! Referatet ditt var flott det, Annie, men det mangler jo noen versjoner ennå.
Skravla Skrevet 16. april 2008 #2594 Skrevet 16. april 2008 (endret) Jammen jeg var sulten og pizzamannen var treig! Referatet ditt var flott det, Annie, men det mangler jo noen versjoner ennå. Versjoner..... Annie sin sier alt. Men nå har jeg egentlig lyst på gulrotkake Endret 16. april 2008 av Skravla
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2595 Skrevet 16. april 2008 Jammen jeg var sulten og pizzamannen var treig! Referatet ditt var flott det, Annie, men det mangler jo noen versjoner ennå. Noen? Hvem sin da? Versjoner..... Annie sin sier alt. Men nå har jeg egentlig lyst på gulrotkake Det har jeg lyst på også..
Skravla Skrevet 16. april 2008 #2597 Skrevet 16. april 2008 Noen var forresten ikke her.. Men han var god på Quiz...... selv om vi ikke kunne svarene.
Multi Skrevet 16. april 2008 #2599 Skrevet 16. april 2008 Ikke Noen Annie, men noen. Dvs alle de andre som var der, plikter også til å skrive referat. Det står i reglene, Joker'n finner sikkert den riktige paragrafen.
Skravla Skrevet 16. april 2008 #2600 Skrevet 16. april 2008 Ikke Noen Annie, men noen. Dvs alle de andre som var der, plikter også til å skrive referat. Det står i reglene, Joker'n finner sikkert den riktige paragrafen. Min versjon..... :søvn: :søvn: *puh*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå