Annie Skrevet 15. april 2008 Forfatter #2541 Skrevet 15. april 2008 Referat kommer når jeg har fått bildene. Da skal jeg legge ut bilder og referat på spacet mitt. Kjeft på de andre!!
Skravla Skrevet 15. april 2008 #2542 Skrevet 15. april 2008 Jeg er vel ikke sta... Neida... du er full av selvbedrag.
Skravla Skrevet 15. april 2008 #2543 Skrevet 15. april 2008 Referat kommer når jeg har fått bildene. Da skal jeg legge ut bilder og referat på spacet mitt. Kjeft på de andre!! Ok.... skal sende bilder. Men du. Kan du ikke lage sånn på fotoknudsen også.... så kan vi hente ut der.
Multi Skrevet 15. april 2008 #2544 Skrevet 15. april 2008 Referat kommer når jeg har fått bildene. Da skal jeg legge ut bilder og referat på spacet mitt. Kjeft på de andre!! på de andre.
loffen Skrevet 15. april 2008 #2547 Skrevet 15. april 2008 Så godt å høre at det har gått bra med pappa'n din! Jeg har ikke sendt bilder ennå.. Det er best jeg venter til i morra, for alt jeg gjør i dag blir bare tull..
Multi Skrevet 15. april 2008 #2548 Skrevet 15. april 2008 Så godt å høre at det har gått bra med pappa'n din! Jeg har ikke sendt bilder ennå.. Det er best jeg venter til i morra, for alt jeg gjør i dag blir bare tull..
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2551 Skrevet 16. april 2008 Neida... du er full av selvbedrag. Ja det også. Ok.... skal sende bilder. Men du. Kan du ikke lage sånn på fotoknudsen også.... så kan vi hente ut der. Det kan jeg sikkert, bare jeg finner ut av hvordan jeg gjør det.. på de andre. Bilder er sendt til Annie-mor. Tok du bare 3 bilder? :klø: Så godt å høre at det har gått bra med pappa'n din! Jeg har ikke sendt bilder ennå.. Det er best jeg venter til i morra, for alt jeg gjør i dag blir bare tull.. I dag er i morra!! :juhu: Gleder meg til bilder
Daria Skrevet 16. april 2008 #2552 Skrevet 16. april 2008 Pappa er operert og det har visst gått bra Det har slutta og snø og i morra kommer sommeren!! :juhu: :juhu: Bilen aner jeg ikke noe om enda.. Tanna er vond Forresten så savner vi fortsatt et visst referat! Referat!!! Vi satt i stuen og skravlet og spiste -det er begrenset hvor mye referat man kan få ut av det... på de andre. Mas, mas... *sender bilder* Nei. Veldig utålmodig. En egenskap du ikke deler med noen andre her...
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2553 Skrevet 16. april 2008 Da har jeg fått bilder av Skravla og Daria
*Enigma* Skrevet 16. april 2008 #2554 Skrevet 16. april 2008 God morgen! Godt å høre at det gikk bra med pappen din. Håper du får en fin dag og at tannverken ikke er for ille i dag.
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2555 Skrevet 16. april 2008 Tannverken er mildere, men så absolutt tilstede. Håper de medisinene jeg har hjelper på sikt...
loffen Skrevet 16. april 2008 #2557 Skrevet 16. april 2008 Da har jeg fått bilder av Skravla og Daria Det kommer det kommer... Men jeg har ingenting med fotoknutsen å gjøre.. *brunette* Tannverken er mildere, men så absolutt tilstede. Håper de medisinene jeg har hjelper på sikt... Det spørs vel...det som hjelper på sikt er kanskje å gå til tannlegen...?
Annie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2558 Skrevet 16. april 2008 Hei hei Så hyggelig med besøk av den Det kommer det kommer... Men jeg har ingenting med fotoknutsen å gjøre.. *brunette* Det spørs vel...det som hjelper på sikt er kanskje å gå til tannlegen...? Utålmodig... IKKE MAS SÅNN DA!!!
Sauen Shaun Skrevet 16. april 2008 #2559 Skrevet 16. april 2008 Vi kommer til å mase helt til du har vært hos tannlegen - så det så!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå