Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Hurra for deg som fyller ditt år... :danser::skaal::klemmer:

:overrasket: :dåne:

:ler: Noen har vært mye på leir og seminar og annet gøy og delt både rom og seng med ukjente mennesker, så det skal nok gå... ;)

Tusen takk Daria :klem:

:dåne:

Det går ikke an.... hvor er hotellservicen nå om dagen...... :ler:

Ikke er det roomservice her heller. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde verdens beste frokost. :)

Ble vekket av Prinsessa som sang bursdagssangen. Så var det ned og få frokost. Hun hadde stekt rundstykker og laget eggerøre. Lagt spekeskinke og ost pent på et fat og hadde tent lys. Hun hadde også tent bursdagslys på rundstykket mitt :fnise:

Så var det gaver fra henne. Fikk en stor pakke og oppi der var det 3 gaver til. Fikk en liten potteplante i zinkpotte og en liten lavendelsåpe. Et krus fra Black Design og et par "diamant" øredobber. Alt kjøpt og betalt av henne selv. Hun tok ut penger fra sin konto i går nemlig.

Jeg har VERDENS BESTE DATTER :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hviler rumpa litt før jeg skal vaske gulvene og dusje. Så må jeg i banken en tur og pakke for Prinsessa og så bærer det til Oslo med henne. Etter det møter jeg Skravla før vi skal hente Inlove på Gardermoen :juhu:

Det ER morsomt å ha bursdag!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hviler rumpa litt før jeg skal vaske gulvene og dusje. Så må jeg i banken en tur og pakke for Prinsessa og så bærer det til Oslo med henne. Etter det møter jeg Skravla før vi skal hente Inlove på Gardermoen :juhu:

Det ER morsomt å ha bursdag!! :danser:

Synes ikke det høres ut som om å vaske gulvene på bursdagen sin, men ettersom det er for en god sak så er det kanskje greit ;)

Høres ut som du har en herlig datter som skjemmer deg bort på bursdagen din :) Håper du får en fin helg med jentene fra KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten skryte litt av mannen min. Han har rydda bort alt han hadde av stereoutstyr i gamlestua, sånn at det skulle bli plass til å sove der.

Har fått ting inn på kottet.

Vaska badet og vaska kjøkkenskapene.

Gode mannen min, han kan når han vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS MED DAGEN, ANNIE..!!!

:roser: .. :roser: .. :roser:

Håper dagen blir fin!! :klem:

:juhu: .. :vin: .. :smoke: .. :vin: .. :juhu:

Tusen takk Ugla :klem::smoke:;)

Synes ikke det høres ut som om å vaske gulvene på bursdagen sin, men ettersom det er for en god sak så er det kanskje greit ;)

Høres ut som du har en herlig datter som skjemmer deg bort på bursdagen din :) Håper du får en fin helg med jentene fra KG!

Hun er best!! :jepp:

Vet vi får en fin helg :) God helg til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye med dagen!! Leit at jeg ikke kan komme og feire deg, men jeg vet du har web cam, så mulig jeg får være med på morroa i kveld :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:klø: Når var det de skulle være hjemme igjen da? Jeg forventer at de tenker på oss som ikke er der, og har på pcen kontinuerlig! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...