Impala Skrevet 1. april 2008 #2161 Del Skrevet 1. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2162 Del Skrevet 1. april 2008 God morgen! Takk for tilbake God morgen God formiddag Enigma Hei hei Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2163 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Har hatt en sløv morgen. Er trøtt Jeg har dog fått tømt oppvaskmaskinen og satt den på igjen. Måtte ta brettene til stekeovnen, og de tar så stor plass, samt noen kjeler. Vaskemaskinen er også satt på og nå tror jeg faktisk jeg nærmer meg bunnen i skittentøykurven igjen :juhu: Gulvene trenger sårt en runde med støvsugeren. En lys katt som røyter på mørke gulv, syntes for å si det sånn! Må også ta en runde og vaske gulvene, der de er verst Har en liten plan om å vaske og rydde i kjøleskapet også.. Får se om jeg får ånden over meg.. Endret 1. april 2008 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. april 2008 #2164 Del Skrevet 1. april 2008 Her har jeg ikke kommet lenger enn til oppdatering på KG enda. Men nå skal jeg faktisk ut og gå tur. Trenger frisk luft. Og ørene mine trenger en liten pause. For madammen i etasjen over øver på fløyte igjen... Stønn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2165 Del Skrevet 1. april 2008 Skal la være å spille klarinett for deg når du kommer... Henta meg en i går nemlig. SÅ DU DET KI??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. april 2008 #2166 Del Skrevet 1. april 2008 Fløyteøving igjen..... jeg slapp visst billig unna da jeg var hos deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 1. april 2008 #2167 Del Skrevet 1. april 2008 HA en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 1. april 2008 #2168 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Her har jeg ikke kommet lenger enn til oppdatering på KG enda. Men nå skal jeg faktisk ut og gå tur. Trenger frisk luft. Og ørene mine trenger en liten pause. For madammen i etasjen over øver på fløyte igjen... Stønn... Fløytespill er fint det :rødme: men ikke picolo den bare piper. Var i langenhorn i tyskland der var det ett korps bestående av picoloer og trommer, det var godt du ikke hørte dem. Skal la være å spille klarinett for deg når du kommer... Henta meg en i går nemlig. SÅ DU DET KI??? Da er det bare å sette i gang, det hjelper ikke å bare hente en det må øves også. Hvor går sommerturen til veterankorpset på hen da ??? Endret 1. april 2008 av kort innpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. april 2008 #2169 Del Skrevet 1. april 2008 Fløytespill er fint det :rødme: men ikke picolo den bare piper. Var i langenhorn i tyskland der var det ett korps bestående av picoloer og trommer, det var godt du ikke hørte dem. Jeg aner ikke hva slags fløyte hun har, men vakkert er det ikke... Og når jeg først har kontakt med deg KI: du har ikke besøkt meg i bloggen enda... :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2170 Del Skrevet 1. april 2008 I like måte malle Vet ikke hvor de skal KI, jeg er ikke med.. Fløyte er da pent. Men det er ikke alle fløytespillere som lager pene toner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2171 Del Skrevet 1. april 2008 JEG HAR SHOPPET!! Har handla på Ellos. ALT passa :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 1. april 2008 #2172 Del Skrevet 1. april 2008 Fixet Fikk ikke svart det for noen stakk av med mob. min. Jeg får prøve å få den igjen så jeg får lest meld. ordnlig og svart deg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. april 2008 #2173 Del Skrevet 1. april 2008 Hei og hå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 1. april 2008 #2174 Del Skrevet 1. april 2008 JEG HAR SHOPPET!! Har handla på Ellos. ALT passa :juhu: :dåne: Noe slikt har jeg aldri opplevd. Deler du hemmeligheten med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. april 2008 #2175 Del Skrevet 1. april 2008 JEG HAR SHOPPET!! Har handla på Ellos. ALT passa :juhu: Så bra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2176 Del Skrevet 1. april 2008 Fixet Fikk ikke svart det for noen stakk av med mob. min. Jeg får prøve å få den igjen så jeg får lest meld. ordnlig og svart deg tilbake. Takker Hei og hå! Og ei flaske med rom :dåne: Noe slikt har jeg aldri opplevd. Deler du hemmeligheten med oss? Bestill det du tror passer, og gjør det når det er tilbud Så bra :-D Kjempebra! Nå har jeg vårtøy :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. april 2008 #2177 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Det var veldig godt (selv om jeg glemte å ha i egg ) Blir vel ikke pannekaker uten egg Hei iss Kan ikke planlegge flere dager i forveien jeg. Det skjærer seg hver gang.. Jeg handlet inn 5 middager i går, men det er muligheter for å utsette og bytte ut litt underveis JEG HAR SHOPPET!! Har handla på Ellos. ALT passa :juhu: Og hva har du shoppet da ? God morgen - oppdatert og serverer Endret 2. april 2008 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. april 2008 Forfatter #2178 Del Skrevet 2. april 2008 Takk for Kjøpte: 2 brune bukser 1 mellomgrønn bukse 1 lys grønn genser 1 hvit genser 1 blomstrete sort og hvit tunika 1 hvit cardigan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. april 2008 #2179 Del Skrevet 2. april 2008 Takk for Kjøpte: 2 brune bukser 1 mellomgrønn bukse 1 lys grønn genser 1 hvit genser 1 blomstrete sort og hvit tunika 1 hvit cardigan Så flink du har vært ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. april 2008 Forfatter #2180 Del Skrevet 2. april 2008 Var på tide at jeg kjøpte noe til meg selv. Bli som regel noe til alle de andre, og da pleier jeg å gå lei,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå