Annie Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2141 Del Skrevet 31. mars 2008 Oppvaskmaskinen er tømt og en tøyvask er vasket, tørket og lagt på plass. Maskin nr 2 er også ferdig og er i tørketrommelen nå. Maskin nr 3 er sortert og lagt i vaskemaskinen. Må sjekke tørkestativet om det som er der er tørt, få brettet det og lagt det bort. Har et par løpere og en duk som må strykes i dag, men det kan Prinsessa gjøre, for det liker hun. Støvsuge tror jeg faktisk ikke jeg trenger i dag. :dåne: Middag: Tomatsuppe og pannekaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2142 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva skjer'a`?? Hvor er alle folkene mine hen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 31. mars 2008 #2143 Del Skrevet 31. mars 2008 HER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2144 Del Skrevet 31. mars 2008 BN!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. mars 2008 #2145 Del Skrevet 31. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 31. mars 2008 #2146 Del Skrevet 31. mars 2008 Tomatsuppe! hmmm.. Det er det dumme med å planlegge middager lang vei framover, om du får lyst på noe så er det ikke bare bare å bytte. Men, middagen i dag blir utsatt uansett, hadde så masse rester fra i går. Flink du er å vaske klær da! Det er den ene tingen jeg tenkte jeg skulle orke i dag. Klærne ligger enda i maskinen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mars 2008 #2147 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva skjer'a`?? Hvor er alle folkene mine hen??? HER! Så velorganisert du er. Har ikke gjort en dritt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. mars 2008 #2148 Del Skrevet 31. mars 2008 Er her jeg også, sånn innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. mars 2008 #2149 Del Skrevet 31. mars 2008 Her er jeg.... Har ikke gjort en dritt i dag. Men ikke si noe til sjefen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. mars 2008 #2150 Del Skrevet 31. mars 2008 Er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mars 2008 #2151 Del Skrevet 31. mars 2008 *letter på ræva* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2152 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei iss Tomatsuppe! hmmm.. Det er det dumme med å planlegge middager lang vei framover, om du får lyst på noe så er det ikke bare bare å bytte. Men, middagen i dag blir utsatt uansett, hadde så masse rester fra i går. Flink du er å vaske klær da! Det er den ene tingen jeg tenkte jeg skulle orke i dag. Klærne ligger enda i maskinen.. Kan ikke planlegge flere dager i forveien jeg. Det skjærer seg hver gang.. Men i morra skal vi ha stekte poteter med løk og noe noe kjøtt. Kanskje pølsebiter? :klø: HER! Så velorganisert du er. Har ikke gjort en dritt i dag. Velorganisert var vel å dra det langt... Er her jeg også, sånn innimellom Så bra!! Her er jeg.... Har ikke gjort en dritt i dag. Men ikke si noe til sjefen da. Nei, jeg skal være snill jeg.. Er innom! Og glad er jeg for det *letter på ræva* Fikk du gjort noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2153 Del Skrevet 31. mars 2008 Har kokt egg og laget pannekakerøre. Skal straks. Prinsessa holder på med lekser, og som den nazi-moren jeg er, forlanger jeg at hun skal pugge gloser!! Hun er ikke heeelt fornøyd med det gitt... Vaskerommet begynner å bli tomt. Har vasket 3 maskiner så langt, det blir vel et par til også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mars 2008 #2154 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg fikk satt på vaskemaskinen, redd opp sengene og glattet håret. Så ringte mamma og plutselig var det tid for mat og Så jeg har ikke fått gjort så veldig mye kan du si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2155 Del Skrevet 31. mars 2008 METT *stønn* Det var utrolig godt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #2156 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg fikk satt på vaskemaskinen, redd opp sengene og glattet håret. Så ringte mamma og plutselig var det tid for mat og Så jeg har ikke fått gjort så veldig mye kan du si. Skal ikke kimse av det loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mars 2008 #2157 Del Skrevet 31. mars 2008 Bedre enn ikkeno'! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 1. april 2008 #2158 Del Skrevet 1. april 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. april 2008 #2159 Del Skrevet 1. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. april 2008 #2160 Del Skrevet 1. april 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå