Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er helt tom om dagen. Ref bloggen.. Leser innlegg, men orker ikke skrive eller ha synspunkter dessverre. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er helt tom om dagen. Ref bloggen.. Leser innlegg, men orker ikke skrive eller ha synspunkter dessverre. :klem:

Det er lov det. :klemmer:

Hvis du trenger å skravle så vet du hvor jeg er.

Skrevet (endret)

Takk Skravla, :klem: men akkurat nå har jeg mer enn nok med meg selv. Orker ikke snakke med hverken mannen eller Prinsessa. Merker jeg er veldig stille om dagen, men det går over. Gleder meg til å skulle ut og opp i stallen etterpå. Det pleier å være god terapi..

Endret av Annie
Skrevet

Det hjalp utrolig å være i stallen ja. Bedre terapi enn å være rundt hester og børste dem, skal man lete lenge etter. Tenkte jeg skulle høre med legen min om det er greit for nakken min å ri igjen. Vil ikke ta sjansen på noe, om han fraråder det..

Om en måned er det hestefødsel i stallen der. Og måneden etter kommer det et føll til. Utrolig morsomt at vi har mulighet til å være der så mye vi vil og kanskje får vi vært med på en heste fødsel eller 2 :juhu:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Så gøy at dere kan få muligheten til å oppleve hestefødsel!

Slapp av nå, og bruk litt tid på deg innimellom :klemmer:

Skrevet

Ikke noe gir bedre trøst enn omsorg for et eller flere dyr. :klemmer:

:juhu: for hestefødsel. Håper dere får den med dere. Selv om dyr vanligvis har en tendens til å føde om natten.

Skrevet

Spiller ingen rolle om den føder om natten. Vi kan være der allikevel vi. Har avtalt med eieren om at han kan ringe meg om han er våken når det er i gang, så kommer vi med en gang :)

Skrevet
Spiller ingen rolle om den føder om natten. Vi kan være der allikevel vi. Har avtalt med eieren om at han kan ringe meg om han er våken når det er i gang, så kommer vi med en gang :)

Så bra.

Husker det var kjempespennende når mamma eller pappa vekket oss midt på natten fordi det var fødsel på gang i fjøset. :rødme:

Skrevet
Det hjalp utrolig å være i stallen ja. Bedre terapi enn å være rundt hester og børste dem, skal man lete lenge etter. Tenkte jeg skulle høre med legen min om det er greit for nakken min å ri igjen. Vil ikke ta sjansen på noe, om han fraråder det..

Om en måned er det hestefødsel i stallen der. Og måneden etter kommer det et føll til. Utrolig morsomt at vi har mulighet til å være der så mye vi vil og kanskje får vi vært med på en heste fødsel eller 2 :juhu:

Å så moro! Heldiggriser!

Hest er best til hverdag og fest!! :digge:

Skrevet
Å så moro! Heldiggriser!

Hest er best til hverdag og fest!! :digge:

Hest er best på maten :digge:

Skrevet
Hest er best på maten :digge:

Mannen erter Prinsessa med det.... Det er omtrent som å helle bensin på et bål :hoho:

Skrevet

Så spennende! Husk kamera!

Skrevet
Så spennende! Husk kamera!

Selvfølgelig :jepp:

Skrevet

God morgen godt folk. :kaffekopp: til alle som vil ha og trenger det.

Skrevet

Takk!

Sikker på at du ikke trenger den selv, da?

Skrevet

Har laget nok til alle ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...