Multi Skrevet 28. mars 2008 #2081 Del Skrevet 28. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2082 Del Skrevet 28. mars 2008 Er i elendig humør i dag. Våkna kl 6.30 av at Prinsessa hadde på vekking på mobilen sin, og den nå på soverommet vårt. Mannen sto opp, men ville at JEG skulle finne den. Jeg var trøtt og skjønte knapt hvor jeg var, så det droppa jeg. Det gjorde tydeligvis han også. Da jeg sto opp en time senere, kom jeg ned til et katastrofeområde, med han sittende foran pcen! Nå har jeg holdt på her i en time, med rask rydding, hva har han gjort? Jo tømt 2 askebeger.. Ikke engang ta papirpose i matavfallskurven hadde han hatt. Enda den sto midt ute på gulvet FORAN vannkokeren hans. Neida, han har faktisk skritta over den eller gått rundt, den, men gjøre noe med den? NÒPE. Og han kjefter på meg for at jeg ikke gidder gjøre noe her? MY ASS! Han har hatt fri siden mandag etter nattskiftet som han kom fra da. Siden da har han ikke gjort noe i huset her, og i dag rant det over! *blæh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. mars 2008 #2083 Del Skrevet 28. mars 2008 Noen ganger er det bare sånn at det renner over for oss. Tror ikke mannfolk er så flinke til å skjønne at, det at de gjør små ting faktisk betyr veldig mye for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2084 Del Skrevet 28. mars 2008 Det er helt sant Impala Nå er første etasje forholdsvis strøkent. Kjøkkenet er rydda, benker er vaska, oppvaskmaskinen i gang, gulvet støvsugd. Stua er rydda, gulvet støvsugd. Kattedoen er tømt. Sengetøy er bretta Klær i vaskemaskinen er lagt i tørketrommelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. mars 2008 #2085 Del Skrevet 28. mars 2008 Da fortjener du å sette deg ned og slappe av litt med :kaffe: Mannfolk er eksepsjonelt flinke til å bare overse sånne ting som trengs å gjøres. Fatter ikke hvordan de klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2008 #2086 Del Skrevet 28. mars 2008 Det er helt sant Impala Nå er første etasje forholdsvis strøkent. Kjøkkenet er rydda, benker er vaska, oppvaskmaskinen i gang, gulvet støvsugd. Stua er rydda, gulvet støvsugd. Kattedoen er tømt. Sengetøy er bretta Klær i vaskemaskinen er lagt i tørketrommelen. Og alt dette før klokka er 10? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2087 Del Skrevet 28. mars 2008 Da fortjener du å sette deg ned og slappe av litt med :kaffe: Mannfolk er eksepsjonelt flinke til å bare overse sånne ting som trengs å gjøres. Fatter ikke hvordan de klarer det. Ja jeg fatter ikke hvordan det går ann! Koser meg med nå. Har GOD samvittighet Og alt dette før klokka er 10? :dåne: JEPP. Det gjelder å ikke ha det så rotete, da er det ganske for gjort å få de fint og ryddig igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2008 #2088 Del Skrevet 28. mars 2008 Da jeg gikk hjemme og var arbeidsledig, var jeg knapt ute av senga klokka 10... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2089 Del Skrevet 28. mars 2008 Før jeg hadde barn, var ikke jeg det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mars 2008 #2090 Del Skrevet 28. mars 2008 Fint å høre at det er kilde til frustrasjon hos andre også, begynte nesten å tro at det var typisk oss jeg Flink du er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 28. mars 2008 #2091 Del Skrevet 28. mars 2008 Annie, når skal du lære å delegere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. mars 2008 #2092 Del Skrevet 28. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2093 Del Skrevet 28. mars 2008 Fint å høre at det er kilde til frustrasjon hos andre også, begynte nesten å tro at det var typisk oss jeg Flink du er!!! Å nei da... Annie, når skal du lære å delegere? I dag var det faktisk bedre å gjøre det selv, ellers hadde jeg eksplodert. Da jeg var ferdig med alt, inkludert støvsuge, la jeg støvsuger slangen i fanget hans og forlangte at han måtte støvsuge sofaene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2094 Del Skrevet 28. mars 2008 I dag blir dette middagen: Bakte poteter med bacon, mais, rømme, stekt sjampignon og kryddersmør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. mars 2008 #2095 Del Skrevet 28. mars 2008 Vi skal ha i dag :juhu: GLEDER MEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #2096 Del Skrevet 28. mars 2008 Det skal vi ha neste uke. Det er kjempegodt og lenge siden vi har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2008 #2097 Del Skrevet 28. mars 2008 Vi skal ha i dag :juhu: GLEDER MEG!! Det hadde jeg i går, og med tanke på mengden røre i kjøleskapet blir det nok det i dag også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2008 #2098 Del Skrevet 28. mars 2008 I dag blir dette middagen: Bakte poteter med bacon, mais, rømme, stekt sjampignon og kryddersmør. Sjekker busstider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. mars 2008 #2099 Del Skrevet 28. mars 2008 Spiser aldri pannekaker her. Bare hos mamma....... Kanskje jeg skal ha det i løpet av helgen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. mars 2008 #2100 Del Skrevet 28. mars 2008 God helg! Og så fin ticker du har fått! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå