Annie Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #2062 Skrevet 27. mars 2008 Aim bækk! Måtte på legevakta med Prinsessa i går. Hun ble tråkka på av hesten. Var ankelkulen det gikk utover, men heldigvis for at det var så mye snø, ellers er jeg redd det hadde gått verre enn det gjorde. Nå er det krykker i noen dager og drosje til og fra skolen.. Har fyrt opp her, og holder på å lage kaffe. Er trøtt og mentalt utladet... til dere ALLE !!!
Brukernavn Skrevet 27. mars 2008 #2065 Skrevet 27. mars 2008 Mandag var vi på shopping og jeg fikk handlet for over kr 3000 og betalte i underkant av kr 500!! :juhu: Sånn shopping var mamma og jeg på i påsken også...på en sportsbutikk....varenes verdi (i den butikken....har sett at de koster mer andre steder) var 2000, og vi betalte 400. :juhu: Nå skal jeg ta en kaffekopp og så skal jeg lage frok eh brunch.. Det hørtes eksotisk ut... Aim bækk! Måtte på legevakta med Prinsessa i går. Hun ble tråkka på av hesten. Var ankelkulen det gikk utover, men heldigvis for at det var så mye snø, ellers er jeg redd det hadde gått verre enn det gjorde. Nå er det krykker i noen dager og drosje til og fra skolen.. Har fyrt opp her, og holder på å lage kaffe. Er trøtt og mentalt utladet... til dere ALLE !!! Næmmen uff!! Det hørtes ille ut!!
loffen Skrevet 27. mars 2008 #2066 Skrevet 27. mars 2008 Håper du får en stille og rolig dag uten noen uforutsigbare hendelser!
Annie Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #2069 Skrevet 27. mars 2008 Må bare beklage til dere alle at jeg ikke er så flink til å kommentere hvert innlegg nå. Har så mye i hodet at jeg ikke makter det.. Men jeg leser alt og er utrolig glad for at dere gidder å komme innom her!
Impala Skrevet 27. mars 2008 #2070 Skrevet 27. mars 2008 Det er helt i orden at du ikke orker å kommentere alt. Du har mer enn nok annet å tenke på
Daria Skrevet 27. mars 2008 #2073 Skrevet 27. mars 2008 Veldig forståelig at hodet ditt er litt fullt. Jeg er egentlig imponert over at det ikke har eksplodert...
Annie Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #2074 Skrevet 27. mars 2008 Ukrutt forgår ikke så lett, vet du Daria..
Annie Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #2078 Skrevet 27. mars 2008 Måtte hente Prinsessa på skolen i dag. Teite drosjeopplegget Anyway, etter det reiste vi til venninnene våre. Moren er venninnen min og datteren hennes går i klassen til Prinsessa og de er mye sammen. Kjørte derfra og hjemom for å hente klarinetten og kjørte henne på musikkskolen. Mens hun var der var jeg hos en annen venninne. Vel hjemme igjen var det middagslaging. Ble ovnsstekte røkte pølser med poteter, erter, brokkoli, makaroni og brun saus i dag. Var kjempegodt. Hadde vondt i hodet da vi kom hjem, men middag og en drøy time på sofaen tok bort mesteparten. Nå er det litt KG og litt danseprogram på TVNorge. Gutta er på kino.
malle Skrevet 27. mars 2008 #2079 Skrevet 27. mars 2008 Ha en fin kveld Annie. *på en liten snartur innom*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå