Annie Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #2041 Del Skrevet 26. mars 2008 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 26. mars 2008 #2042 Del Skrevet 26. mars 2008 Du kunne ikke sende henne hit en liten tur vel? Vent på tur! Jeg har allerede bestilt henne til å lage frokost! Tror jeg skal legge meg og forsøke å sove. Gruer meg til i morra... Håper du får noen gode nyheter snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #2043 Del Skrevet 26. mars 2008 Vent på tur! Jeg har allerede bestilt henne til å lage frokost! Håper du får noen gode nyheter snart. Hun skulle til deg hun ja.. Ingen gode så langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. mars 2008 #2044 Del Skrevet 26. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #2045 Del Skrevet 26. mars 2008 Takk Impala og alle andre. Dere er verdens beste venner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 26. mars 2008 #2046 Del Skrevet 26. mars 2008 Var en tur i bloggen. Her er en til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #2047 Del Skrevet 26. mars 2008 Takk for det malle Det er nydelig her i dag. Tror jeg skal gå ut og prøve å måke bort litt snø på uteplassen vår. Den ligger i skyggen, og da er snøen forholdsvis lett enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 26. mars 2008 #2048 Del Skrevet 26. mars 2008 VI har heldigvis snøfreser vi da. Det er ikke så ofte vi får brukt den, men de få gangene den er i bruk, er den gull verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #2049 Del Skrevet 26. mars 2008 Vi har snøfreser vi også. Et par stykker faktisk. Men nå skal jeg ut og bruke muskler, så får mannen frese gårdsplassen Snakkes brått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 26. mars 2008 #2050 Del Skrevet 26. mars 2008 Muskler burde jeg og brukt.... Men orker jeg, neiiiii... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mars 2008 #2051 Del Skrevet 26. mars 2008 Er helt nydelig vær her også. Så jeg skal snart ut og gå tur. Gleder meg til å få litt trim. Begynner å bli greit å gå nå. Er faktisk bar asfalt enkelte steder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #2052 Del Skrevet 26. mars 2008 Har måkt 40 kvm med uteplass. Enkelte steder var det 1/2 meter med snø!! Mye av det var tungt, for det var komprimert av takraset. Men nå er det gjort, og jeg er svett og fornøyd. Dagens trim!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. mars 2008 #2053 Del Skrevet 26. mars 2008 Har måkt 40 kvm med uteplass. Enkelte steder var det 1/2 meter med snø!! Mye av det var tungt, for det var komprimert av takraset. Men nå er det gjort, og jeg er svett og fornøyd. Dagens trim!! :juhu: Så flink du har vært. Håper du ikke får hodepine nå da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. mars 2008 #2054 Del Skrevet 26. mars 2008 Liker best å stryke skjorter OM jeg må stryke noe. Duker er kjedelig, men der har jeg ei på 10 som er kjekk å bruke... Jeg har jobbet på renseri, og skjorter er jeg nokså lei av å stryke kan du si. Har måkt 40 kvm med uteplass. Enkelte steder var det 1/2 meter med snø!! Mye av det var tungt, for det var komprimert av takraset. Men nå er det gjort, og jeg er svett og fornøyd. Dagens trim!! :juhu: *stikker inn i bloggen din* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. mars 2008 #2055 Del Skrevet 26. mars 2008 Så flink du har vært idag da :-D Det var nok deilig også kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. mars 2008 #2056 Del Skrevet 26. mars 2008 Kan du ikke sende sola hit litt da? Får nesten litt dårlig samvittighet når jeg stikker innom dagboka di, du er alltid så flink til å få gjort ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mars 2008 #2057 Del Skrevet 26. mars 2008 Kan du ikke sende sola hit litt da? Får nesten litt dårlig samvittighet når jeg stikker innom dagboka di, du er alltid så flink til å få gjort ting. Er flere som får litt dårlig samvittighet ja. Jeg vet om et kjøkken som trenger en grundig rydding, etter besøket i går kveld. Dessuten har jeg et sukkerbrød som skulle vært bakt nå. Også er det noe salat som skulle vært skylt. Løk som liksom skulle vært kuttet... etc... Men like fullt sitter jeg her og glaner på en skjerm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. mars 2008 #2058 Del Skrevet 26. mars 2008 Har ikke ro i baken. Skal stryke nå! Det er da lenge igjen til jul Har måkt 40 kvm med uteplass. Enkelte steder var det 1/2 meter med snø!! Mye av det var tungt, for det var komprimert av takraset. Men nå er det gjort, og jeg er svett og fornøyd. Dagens trim!! :juhu: Snømåking er morsomt , bare håpe du ikke får vondt av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 26. mars 2008 #2059 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvordan går det med deg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. mars 2008 #2060 Del Skrevet 26. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå