Impala Skrevet 25. mars 2008 #2001 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) GRATTIS MED 100 SIDER Edit: Æsj, jeg var for sein til festen Endret 25. mars 2008 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2002 Del Skrevet 25. mars 2008 God morgen God morgen iss Det var ikke noe gøy å legge oss i går, selv om jeg klarte å dra ut tiden.. Det var helt mørkt i rommet og helt stille, så kom den ekle tassingen igjen. Tigermannen mente det var magen min som romlet, men jeg viste da befre enn som så.. Så da ble jeg liggende å tenke på at jeg vil flytte GOD MORGEN! Håper vi får bil i dag... Tassing som i mus? God morgen til deg også Tigern Ser deg Impala! Har dere hatt det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. mars 2008 #2003 Del Skrevet 25. mars 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2004 Del Skrevet 25. mars 2008 Har fyrt opp i ovnen. Ute er den -4,8 og inne var det bare 18,8. Det snør og snør og snør. Det eneste positive med at det snør nå på denne årstiden, er at det forsvinner fort igjen.. Har rydda kjøkkenet, tømt oppvaskmaskinen, satt på en maskin med sengetøy og bretta tøy. NYTER nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2005 Del Skrevet 25. mars 2008 God morgen *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2006 Del Skrevet 25. mars 2008 Skal forsøke å lage meg nye rutinger for ikke å røyke så mye.. FØR jeg tar en røyk når jeg sitter ved pcen (som er den plassen jeg røyker mest) skal jeg gjøre noe i huset. Tørke støv, rydde bort noe osv. Nå f.eks, har jeg rydda bort påskepynten, og kan ta en med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 25. mars 2008 #2007 Del Skrevet 25. mars 2008 Påskepynt, ja. Må visst skifte avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nå må den flittige bort ja Har lagt sengetøy i tørketrommelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 25. mars 2008 #2009 Del Skrevet 25. mars 2008 Tassing som i mus? God morgen til deg også Tigern Ja, mus eller rotter som tigermannen sa det helt sikkert var!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2010 Del Skrevet 25. mars 2008 MAN SPØKER IKKE MED ROTTER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. mars 2008 #2011 Del Skrevet 25. mars 2008 Mus og rotter er definitivt ingenting å spøke med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2012 Del Skrevet 25. mars 2008 Har rydda kjøkkenet tømt oppvaskmaskinen satt på en maskin med sengetøy Lagt sengetøy i tørketrommelen bretta tøy. Skal rydde bort påskepynten fare over med sentralstøvsugeren Tørke støv Rydde stue Vaske vasken på badet Sette nye lys i lysestakene Støvsuge salongen (mannen holder på nå) Stryke en løper jeg skal ha på salongbordet Vanne planter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2013 Del Skrevet 25. mars 2008 Har vært litt i overkant ivrig, og skal ta en pause herfra. Oi, der får jeg visst besøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 25. mars 2008 #2014 Del Skrevet 25. mars 2008 MAN SPØKER IKKE MED ROTTER!!! Mus og rotter er definitivt ingenting å spøke med... Nei, det er hvertfall helt sant! Hva vil de med meg liksom? Dra eit anna sted!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. mars 2008 #2015 Del Skrevet 25. mars 2008 Fantastisk sang Nydelig Min favoritt MGP sang gjennom alle tider! :love: *mimrer* Har rydda kjøkkenet tømt oppvaskmaskinen satt på en maskin med sengetøy Lagt sengetøy i tørketrommelen bretta tøy. Skal rydde bort påskepynten fare over med sentralstøvsugeren Tørke støv Rydde stue Vaske vasken på badet Sette nye lys i lysestakene Støvsuge salongen (mannen holder på nå) Stryke en løper jeg skal ha på salongbordet Vanne planter :dåne: Så flink du har vært. Jeg skal ha gjester jeg. Og har ikke gjort en dritt enda, bortsett fra å handle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. mars 2008 #2016 Del Skrevet 25. mars 2008 *oppdatert* Forsinkede gratulasjoner med 100 sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2017 Del Skrevet 25. mars 2008 Nydelig *mimrer* :dåne: Så flink du har vært. Jeg skal ha gjester jeg. Og har ikke gjort en dritt enda, bortsett fra å handle... Har vært effektiv ja. Har henta Prinsessa på skolen. OG DU DÆVEN SÅ MYE SNØ DET HAR KOMMET!! :dåne: Mannen måtte faktisk ut og frese for at jeg skulle få kjørt av gårdsplassen!! Nå skal hun gjøre lekser og jeg skal begynne med middagen. Skal ha spagetti og hjemmelaget kjøttsaus i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2018 Del Skrevet 25. mars 2008 *oppdatert* Forsinkede gratulasjoner med 100 sider Takk for det Kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2019 Del Skrevet 25. mars 2008 Sløv ettermiddag.. Det snør fortsatt og jeg gidder ikke gjøre noe. Burde strøket, men gidder jeg? *tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. mars 2008 #2020 Del Skrevet 25. mars 2008 Næh. Du har da gjort plenty i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå