Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj, hvis det er så kaldt hos deg er jeg jammen glad jeg kom meg hjem igjen til litt varmere strøk. Ikke at det er direkte vårtemperaturer her heller, men varmere er det nå i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det -17,4 her og jeg har fyllt vedovnen full. Skal la det brenne litt, og så legge innpå en DIGER bjerkekubbe og gå å legge meg.

:fryser: Og jeg syntes det var kaldt i natt da det var mer enn -10 her :overrasket:

Nå er det heldigvis bare -6,7 her... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det faktisk +7 grader her. Men da skal det sies at termometeret henger i solveggen. Jeg velger likevel å tro på det, for jeg skal snart ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaldt ja! grøss..... :fryser:

Hva er KG-klanen? og Jenteligaen?

Det startet med Jenteligaen. En gjeng herlige jenter som ble kjent her på KG. Så ble det KG-klan. Noen fra gamle Jenteligaen og noen nye, og da måtte vi ha nytt navn :) Noen har jeg truffet, og noen ikke. Treffer nesten alle i april, da de kommer på besøk til meg en helg. :juhu:

Usj, hvis det er så kaldt hos deg er jeg jammen glad jeg kom meg hjem igjen til litt varmere strøk. Ikke at det er direkte vårtemperaturer her heller, men varmere er det nå i det minste.

Det går greit når man kan være inne og fyre, og jeg er glad jeg kunne sitte inne og se at det var så kaldt ute..

Straks kommer en venninne av Prinsessa og moren hennes. De skal være med opp i stallen. Prinsessa skal ri. Blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prinsessa kommet over den skrekken hun fikk da hun nesten ble kastet av hesten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prinsessa kommet over den skrekken hun fikk da hun nesten ble kastet av hesten?

Ja i dag var alt bare fryd og gammen :) Rart uttrykk forresten.. :fnise:

Innom på en liten oppdateringrunde og ønsker (litt sent) velkommen hjem :klemmer:

Takk for det Kamela :klem:

Ser deg 7v8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt like kaldt, eller har det blitt litt bedre? Jeg håper inderlig det kommer mildvær i løpet av uka, jeg skal oppover igjen til helga, og vil ikke ha snø og kulde da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt kaldt her. Nå er det -10,4 her. :fryser:

Det var fint på dagen dog. Da var det bare 3 og sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen til Prinsessa er her på overnatting. Nå har de pysjparty de 2 og ser på High School Musical2 - igjen... :ler:

De holder på å le seg i hjel, så hvor mye de får med seg av filmen er usagt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jentene har sett på filmen på lerret, og det er så utrolig mange innstillinger nå, for å få det både på og av. Snakka med mannen på telefon i sta, når jeg skulle slå det på, men nå når jeg skal ha det tilbake igjen, er han selvfølgelig ikke å få tak i! :sur:

Gleder meg til vi får flatskjerm, for da slipper vi alt dette tullet! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare en bitteliten enkel flatskjerm jeg. Hjernen min liker ikke sånne avanserte greier... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig tak i han, så nå er det i orden igjen. Tror jeg har skjønt opplegget også faktisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig tak i han, så nå er det i orden igjen. Tror jeg har skjønt opplegget også faktisk :fnise:

:klappe: Du er ikke så blånn som du vil ha det til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...