Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er effektiv når jeg føler for det. Synd det er så sjelden jeg føler for det bare.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom her for å si hei :vinke:!

Men tror ikke jeg skal prøve å begynne å lese i denne dagboka engang :ler:...

Kanskje kikke litt på hva som har skjedd de siste dagene :)

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Det var grisekaldt her i dag også! Men da jeg kom nærmere innover byn var det snø på bakken!! Det har vi ikke her! Det er så rart med de kontrastene, rett over broen der ligger snø :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom her for å si hei :vinke:!

Men tror ikke jeg skal prøve å begynne å lese i denne dagboka engang :ler:...

Kanskje kikke litt på hva som har skjedd de siste dagene :)

God påske!

Er jo bare 94 sider jo! Burde være fort gjort det.. :ler: Uansett; :velkommen: hit :)

Det var grisekaldt her i dag også! Men da jeg kom nærmere innover byn var det snø på bakken!! Det har vi ikke her! Det er så rart med de kontrastene, rett over broen der ligger snø :fnise:

Er -7,6 her nå. Heldigvis var jeg ute og henta ved i sta, så jeg skal få Prinsessa til å fyre opp her nå. Det syns hun er så morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å bli en kald kveld og natt dette her. Nå har det sunket enda 2 grader, så nå er det minus 9,6!! :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

-17,1 nå. Tror jeg skal fylle ovnen og tenne på før jeg legger meg. Er glad jeg henta mye ved tidligere i dag, for da kan mannen fyre opp når han kommer hjem i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det -17,4 her og jeg har fyllt vedovnen full. Skal la det brenne litt, og så legge innpå en DIGER bjerkekubbe og gå å legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...