Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Når jeg tenker etter har jeg vært ganske flink i dag.

Har:

Satt på og tømt oppvaskmaskinen

Vasket en maskin tøy, hengt opp noe og lagt resten i tørketrommelen.

Støvsugd

Rydda

Pakka ut mesteparten av det vi hadde med oss.

Pynta litt til påske. Resten av påskepynten må jeg finne når mannen har stått opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok fram påskepynten til Skravla kom jeg. Måtte ha det fint når hun kom på besøk. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er verdens søteste :love:

Hører på Eva Cassidy. Blir herlig rolig i kroppen av den stemmen

Den var fin! :-D

Jeg tar som regel med meg samme plagg i to-tre størrelser inn i prøverommet ( :kjefte: disse størrelsene er det jo sjelden man kan rette seg etter uansett), og ender med å henge alle sammen tilbake igjen. Noen er for trange i en størrelse, men for posete i neste størrelse eller de har noe annet rart. :riste: Jeg leste en stripe med Nemi en gang som passet veldig bra, men jeg aner ikke hvor det var. :klø:

Sånn er det med meg også!

Jeg har verdens beste 10 årige datter!! Hun hadde laget et minikoldtbord til oss. Eggerøre, spekeskinke, salami, leverpostei, sykteagurker, smør, gulrøtter og dip.

Alt nydelig dandert! Den jenta har virkelig potensiale!! :rødme:

Så flink hun er! :hjerter_rundt:

:hoho:

Jeg føler meg mer som loffens hare, i grunnen!

Jeg også... :hoho:

Skulle gjort en del ting her jeg også. MEN. Også har jeg trusselen om et kanskje-besøk av svigers i dag, så jeg må nesten bake ett eller annet. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bake... hmm... må tenke litt på den gitt..

Nå vil Prinsessa at vi skal spille noe, så da blir det "Idiot". Egentlig har jeg ikke lyst, men har sitti her såpass lenge i dag, så jeg tror jeg bør gi henne litt oppmerksomhet nå.

Snakkes brått!!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjort en del ting her jeg også. MEN. Også har jeg trusselen om et kanskje-besøk av svigers i dag, så jeg må nesten bake ett eller annet. :sukk:

:idesmil: forstår jeg hvorfor du ville lage vafler!

Bake... hmm... må tenke litt på den gitt..

Nå vil Prinsessa at vi skal spille noe, så da blir det "Idiot". Egentlig har jeg ikke lyst, men har sitti her såpass lenge i dag, så jeg tror jeg bør gi henne litt oppmerksomhet nå.

Snakkes brått!!

:goodbye:

Kos dere!

Hvem vant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvem som vant faktisk. Vi vant en gang hver, men siste avgjørende er uklart for meg nå. :ler:

Fetteren til mannen har kommet på besøk, og nå steker Prinsessa vafler. BITTELITT inspirert av andre her... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Så flink prinsessa er til å lage frokost.

Her ble det speilegg og eggerøre, bacon og rundstykker til frokost, Noe til hver av oss.

Syns du har vært flink til å gjøre en hel del i dag jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig alene!!

Venninnen min kom rett etter at fetteren til mannen reiste, og hun ble til kl 23. Syns det er kjempehyggelig med besøk, men uanmeldte besøk i så mange timer, kan bli i meste laget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg steker ikke vafler. Ergo er jeg ikke påvirkelig... :sjenert:

Jeg stekte heller ikke vafler. :ler: Men jeg fikk lyst på vafler av å lese her inne.

God morgen, Annie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Multi og Inlove. Her skinner :sol: i dag. Må ut og handle litt, og så skal jeg sette meg ut i sola med en bok tror jeg.

SOL!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med sol da. Den er her også. Så egentlig så klarer jeg ikke å bestemme meg om jeg skal gå meg en liten tur eller ikke... Synes lyset ute blir i litt skarpeste laget også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr vært ute. Dvs ut og inn av døra og bilen. Det er grisekaldt ute!! :fryser: Ergo går min sitteisolamedbokogkaffe bort.. :sur:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en effektiv runde i huset.

Vaskemaskinen er ferdig og tøyet er flyttet over i tørketrommelen.

Matsøpla er kastet

Gulv er vasket

Mikroen er vasket innvendig

Kjøkkenbenker er rene og ryddige

Samme med salongbordet

Prinsessa har vasket i gangen, inkludert skohylla.

Hun har også tømt kattedoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vekket mannen. Han skal reise på jobb om en time. Etter det blir det vel pizzabaking og kosekveld på Prinsessa og meg.

Akkurat nå ser hun High School Musical 2 for n'te gang..

Jeg skal legge bort tøy og skifte på senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...